Volledige versie bekijken : Win xp updaten duurt immens lang



fosgate
18 October 2008, 13:00
Hey,

Ik heb net mn maat zn pc geformateerd, het is een windows xp met service pack 1.

Ik doe altijd updates dowloaden en laten weten om ze te installeren, ik heb na 4uur die pc te laten opstaan 3 kleine updates gekregen, ik weet uit ondervinding dat je daarna een vrij grote update krijgt van massas kleine patches, maar na 7 uur die pc te laten opstaan heb ik nog steeds niks ontvangen, ik weet dat je alles op de windows site kan halen maar tzou leuk zijn mocht het werken zoals het hoort.

Na de eerste patches, kreeg ik terug in mn taakbalk het icoontje dat hij aan het downl is (wereldbolletje) nu krijg ik niks meer te zien en als ik ga kijken bij de eigenschappen van mn systeemvak staat onderaan dat wereldbolletje op 95% als zijnde niet actief...


Weet iemand hoe ik dat terug kan wakkerschudden?

mvg yannick verhulst

Dopey
18 October 2008, 15:24
Heb hier hetzelfde gedaan, Ik denk dat je het best de updates automatisch laat verlopen. De mijne heeft er in totaal 3 dagen over gedaan om alle updates binnen te halen, eerst idd 3 updates, daarna naar SP2, de dag daarna naar SP3. Als het over een oudere pc gaat, kan dat wat langer duren, hangt ook wat af van je RAM en je CPU snelheid

dannyma
18 October 2008, 18:18
doet het is manueel en ga is naar windows update website .