Volledige versie bekijken : Probleem Linksys WRT54G



Cabrioboy
19 October 2008, 14:40
Ik had enkele maanden een US Robotics draadloze router deze werkte perfect na enkele weken terug had ik telkens problemen bij het aanmelden op onze eigen site (www.astrafriends.be (http://www.astrafriends.be)) ik dacht hoe kan dit nu . maar niet veel kennende van zo een router dacht ik hij zal stuk zijn en kochte mij een nieuwe Linksys WRT54G
Deze ging natuurlijk direct met alles akkoord en deed wat ik vroeg ook naar onze eigen website kon ik weer surfen , maar na enkele dagen weer het zelfde probleem en kon ik niet meer op onze site . Heb enkel het probleem bij deze site .

Want als ik rechtstreeks via mijn telenet modem online ga werkt het wel en het is niet alleen draadloos , maar ook achter de router het zelfde probleem dus het probleem zit ergens in een instelling denk ik .

Snap ook niet goed dat het in het begin wel werkte en nu niet meer juist het zelfde als bij de vorige router die ik had

Kent er iemand of weet er iemand veel over deze router en mijn probleem

Alvast veel dank

Greetz Joeri aka cabrioboy

Keystroke
19 October 2008, 15:17
Wat voor problemen dan? Welke melding geeft hij?

Cabrioboy
19 October 2008, 15:26
deze melding krijg ik


De webpagina kan niet worden weergegeven


Meest waarschijnlijke oorzaken:


Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

Mogelijke acties:

res://ieframe.dll/bullet.png Verbindingsproblemen vaststellen (res://ieframe.dll/dnserror.htm#)

res://ieframe.dll/down.png (res://ieframe.dll/dnserror.htm#) Meer informatie (javascript:expandCollapse('infoBlockID', true);)


Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:

De internetverbinding is verbroken.
De website is tijdelijk niet beschikbaar.
De DNS-server is niet bereikbaar.
De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.

Voor offline gebruikers

U kunt nog steeds geabonneerde feeds en sommige onlangs bekeken webpagina's weergeven.
Geabonneerde feeds weergeven

Klik op de knop Favorietencentrum res://ieframe.dll/favcenter.png, daarna op Feeds en vervolgens op de feed die u wilt weergeven.

Onlangs bezochte webpagina's weergeven (werkt mogelijk niet voor alle pagina's)
Klik op Extra res://ieframe.dll/tools.png en vervolgens op Offline werken.
Klik op de knop Favorietencentrum res://ieframe.dll/favcenter.png, daarna op Geschiedenis en vervolgens op de webpagina die u wilt weergeven.

Cabrioboy
19 October 2008, 15:26
maar als ik rechtstreeks via modem werk gaat hij wel naar de pagina en het is alleen bij deze pagina dat hij het niet doet

compuchrisje
19 October 2008, 20:14
Toevallig heb ik net dezelfde router (combinatie draadloos en bedraad). Echter nergens problemen mee en kan zowel op mijn ftp-adressen als andere sites. Ik denk dus dat het eerder een software-beveiligingsprobleem is. Naast je hardware-firewall van je router heb je hoogst waarschijnlijk ook nog ééntje op je pc staan. Bekijk daar eens de instellingen en geef desnoods de toegelaten url's in.

Cabrioboy
19 October 2008, 22:40
Ik heb alleen Norton Internet Security 2008 maar als ik die uitzet gaat het nog steeds niet

PeterN
21 October 2008, 10:08
Wel zeer vreemd dat het enkel met die site zou zijn :s
Enigste wat ik zou kunnen aanraden is in internet explorer (ik zit momenteel achter engelstalige xp) naar tools gaan, daar internet opties kiezen en bij tabblad advanced onderaan op de knop 'restore defaults' eens drukken.
Maar als het enkel deze site is heb ik geen enkel idee :(

Cabrioboy
21 October 2008, 12:31
Heb juist dit gedaan restore al default en nog steeds niets

compuchrisje
21 October 2008, 22:35
Ik denk dat het eerder te maken heeft met de inhoud van de site, en beveiliging in software. Iets anders zou ik echt niet meer kunnen bedenken hoor.

Cabrioboy
21 October 2008, 22:50
En wat kan ik daar aan doen dan, is er iets niet met een instelling in de router omdat het zonder router wel werkt