Volledige versie bekijken : Backup en update probleem



Sarana
25 October 2008, 11:31
Hallo,

Ik ben wat radeloos. Mijn pc wordt met de dag trager en geeft foutmeldingen. Heb al HijackThis log geplaatst maar die moet nog nagekeken worden.
Nu heb ik met een driverscanner gevonden dat 10 drivers moete ge-update worden.
Ik krijg echter de waarschuwing dat ik eerst backups moet maken alvorens de drivers bij te werken. Vroeger heb ik al eens geprobeerd een backup te maken maar dit ging dagen en nachten duren lijkt me.(op externe harddisk) Na een paar uren was er nog bijna niks gesaved.
Nu zou ik dus graag enkel en alleen essentiƫle mappen willen backuppen maar weet niet welke dat zijn. Hoelang duurt een backup van je hele systeem eigenlijk?
Ook de drivers zelf updaten weet ik niet hoe dat moet. In welke map zitten die drivers?
Ik snap er dus niks van en zou graag snel weten hoe dit moet voor mijn systeem het begeeft.
Als je me hiermee kan helpen ben ik diep dankbaar:bow:

dannyma
25 October 2008, 18:11
drivers kan je vinden en wegschrijven op cd of externe hd met drivermax en is gratis ;).

dannyma
25 October 2008, 18:14
back-up normaal minder lang dan clonen en hangt ook weer af van je rekenvermogen van je pc af dus hoe beter het rekenvermogen hoe sneller alles zal verwerkt worden .
tip : back-up en clonen vragen nu 1 maal tijd dus zal je het moeten geven die tijd ;).