Volledige versie bekijken : usb stick 2GB op mijn toshiba lap top



jean jacques
27 October 2008, 18:07
Hallo, Ik ben jean jacques en heb via mijn baas vernomen dat deze de site is bij uitstek om problemen op te lossen.
Welnu ik heb een toshiba S1620cds/4GB ( al enkele jaartjes oud) en ik zou mijn gegevens via een usb stick laden, maar de computer vind de usb uitgang niet.
Hoe moet ik tewerk gaan om deze stick operationeel te krijgen daar ik enkel mijn diskette kan gebruiken en ik daarmee niet meer op andere computers terecht kan.
Hopelijk kan iemand hiermee helpen ondertussen lees ik verder op de site want hier is veel bij te leren. Dank bij voorbaat(y)

Kokki
27 October 2008, 18:46
Wat bedoel je net? De pc vindt de stick niet of de pc vindt geen enkel aangesloten usb-apparaat?
Als alleen de stick niet gevonden wordt moet je eens kijken of ie bij het schijfbeheer wel staat. start - uitvoeren - diskmgmt.msc typen
Als geen enkel ander usb-apparaat werkt moet je eens kijken of bij apparaatbeheer geen uitroeptekens of vraagtekens staan(te bereiken via het configuratiescherm, onderdeel Systeem, tabblad Hardware, knop Apparaatbeheer)

jean jacques
29 October 2008, 22:10
Beste kokki, Ik heb uw berichtje gelezen en ik zal een zien of ik wel degelijk bij schrijfbeheer iets kan vinden. Ik hou u alleszins op de hoogte van de resultaten en dank u bij deze hartelijk voor de info

yanish1005
25 November 2008, 00:25
als je een oudere pc hebt kan het zijn dat hij geen usb-sticks kan zien met een hoge opslagcapaciteit.