Volledige versie bekijken : outlook express



gaminBerre
28 October 2008, 23:38
Navond.
ik heb vandaag een format/c moeten ondergaan due to een virus, ammel goed en wel, kan dus alles terug op men laptop zetten

outlook express is tegen aan het werken, ik kan mijn mails lezen op de webmail, en voor zover ik weet is alles juist ingevuld in extra/accounts/email

ik kan in outlook een mail sturen naar hallo@telenet.be maar ik krijg em ni terug, tenzij ik op de webmail kijk.

funny lil fact
toen ik daarnet alles instelde, kreeg ik nen hoop mails aan van een emailadres dat al maanden niet meer in "mijn telenet" staat
en nu ook niet meer,

volgens telenet is het enige email adres het gene waarmee ik kan verzenden maar niet ontvangen, buiten naar hotmail dus..

iemand enig idee ?


Mvg

Berre

gaminBerre
28 October 2008, 23:48
ik dacht ik geef ff een voorbeeld:


Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is ******@hotmail.com. Onderwerp 'test', Account: 'in.telenet.be', Server: 'uit.telenet.be', Protocol: SMTP, Reactie van server: '554 5.7.1 <*****@hotmail.com>: Recipient address rejected: Sending to hotmail.com currently not possible. Please try again later.', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 554, Foutnummer: 0x800CCC79

dat is een foutmelding die ik krijg als ik een mail stuur naar men eigen MSN adres
hetzelfste adres dat van iemand anders wel mails aankrijgt..

Baloeke
28 October 2008, 23:49
Bij inkomende mail moet staan in.telenet.be
Bij uitgaande mail uit.telenet.be
Het type mail is POP3

gaminBerre
28 October 2008, 23:56
Wel, voor zover ik kan zien, staat het zo inderdaad..
express is ook mijn standaard email client dus das het probleem ook niet


btw merci voor de snelle reply

gaminBerre
29 October 2008, 00:16
ik heb het gevonden na wa research

blijkt dat mijn email adres de t****** niet diegene is die ik wou hebben, ooit is er een account aan gemaakt om de mails van mij en mijn moeder gescheiden te houden, dus de t***** was diegene die op mijn moeder haar PC moest, ik heb een u*****

website van telenet kan toch wel duidelijker tbh..

vriendelijke groeten, een aspirant techneut!

;)

bytehawk
29 October 2008, 00:17
Ik heb vandaag net hetzelfde met de mails die ik verstuur naar hotmail adressen. Andere adressen gaan zonder probleem door.

Foutje bij Telenet ?

compuchrisje
29 October 2008, 00:35
Eerder foutje bij hotmail, me dunkt. Heb hier op advies van Obsessed getest om vanuit Outlook Express (Telenet) mijzelf een bericht te sturen naar hotmail. Zelfde foutmelding.
Hopelijk doen ze er wat aan, dus wel handig als je 't even meldt aan hotmail.

Obsessed
29 October 2008, 00:39
Bij Telenet is het alvast niet, want ik krijg dezelfde foutmeldingen als ik naar een Hotmailadres wil versturen vanuit mijn Edpnet account.

bonzi
29 October 2008, 19:54
Hey Gaminberre,
Ik had deze ochtend ook hetzelfde probleem - kon vanuit met outlook - dus telenetmail geen emails verzenden naar een hotmail emailadres.
Ik contacteerde deze ochtend telenet maar ze konden me niet verder helpen daar ik het exacte nummer niet had van de foutmelding, savonds thuisgekomen was het probleem weg en kon ik terug zonder enig probleem mails versturen naar alle hotmail adressen - is het bij jou ook opgelost?
Blijkbaar ging het dan eventjes om een ALGEMEEN probleem...
Wat zou het probleem kunnen geweest zijn?

groetjes
D. bonzi

Obsessed
29 October 2008, 21:06
Ik heb zojuist ook eens even getest, en blijkt idd terug in orde te zijn.

@ gaminBerre: is bij u het probleem nu ook opgelost?