Volledige versie bekijken : Dvd Gebrand



italianboy
29 October 2008, 12:51
Hey Iedereen

Ik heb gisteren een dvd gebrand en als ik hem afspeel is alles wel in orde

maar int midden van de film gaat ie opeens blokeren en laat ie een stuk
over van de film

en ook begint ie opeens voor 1min alles in blokjes te tonen :S

Komt dit door de Disc ? ( TDK Dvd-r ) Of door men Programma ? ConvertXtoDVD

Ik heb wel maar 25 Euro betaald voor 25 zulke dvd r 's ligt het mss aan dat ?

Groeten IB

Obsessed
29 October 2008, 12:53
Ligt aan de kwaliteit van het originele avi-bestand.

italianboy
29 October 2008, 12:56
Ligt aan de kwaliteit van het originele avi-bestand.

Nop echt niet als ik em op Pc bekijk is ie Perfect

Dopey
29 October 2008, 13:53
Probeer anders eens te branden aan een lagere snelheid, dit geeft minder kans op fouten.

italianboy
29 October 2008, 18:06
Probeer anders eens te branden aan een lagere snelheid, dit geeft minder kans op fouten.

Ma kheb al et probleem gevonde maar Kheb nu geen Dvd - r disks meer

En kheb gehoord dat je 50 Zulke dvd's kan kope voor 20 euro

Weten jullie niet ergens waar je Goedkope Dvd's kan kope ?

IB ;)

Peter.B
29 October 2008, 20:04
eerst eens proberen op een dvd-rw :)

dannyma
29 October 2008, 21:03
Ma kheb al et probleem gevonde maar Kheb nu geen Dvd - r disks meer

En kheb gehoord dat je 50 Zulke dvd's kan kope voor 20 euro

Weten jullie niet ergens waar je Goedkope Dvd's kan kope ?

IB ;)goedkoper dan ga je het nog verergeren ( heb je al is gekeken naar je dvd-rom wat hij zoal kan branden want dvd-r niet zo echt de juiste keuze ik zou in het vervolg gaan dvd+r ;).
voor de rest ligt het niet aan de software progjes ).

italianboy
30 October 2008, 10:54
goedkoper dan ga je het nog verergeren ( heb je al is gekeken naar je dvd-rom wat hij zoal kan branden want dvd-r niet zo echt de juiste keuze ik zou in het vervolg gaan dvd+r ;).
voor de rest ligt het niet aan de software progjes ).

Dvd r Is niet de juiste keuze dus zou ik beter naar Dvd - r gaan :wtf:

Wat zeg jij nu :P

g_man
30 October 2008, 14:30
Ligt aan de energieinstellingen van je PC... als die in 'voege treden' krijg je dat. Ik had dat in 't begin ook, na 1uur begon de DVD rare kuren te krijgen. Had bijna mijn DVD speler buiten gesmeten...blijkt als ik het energie afzet, is alles in orde. :) ;)

dannyma
30 October 2008, 19:06
Dvd r Is niet de juiste keuze dus zou ik beter naar Dvd - r gaan :wtf:

Wat zeg jij nu :Pwat ik bedoel is dat dvd+r beter weg schrijft dan dvd-r ;).

italianboy
30 October 2008, 22:25
wat ik bedoel is dat dvd+r beter weg schrijft dan dvd-r ;).

Oh :P Ik wist ni eens dat er 2( - en + )bestonde Ik had Dvd-R

dannyma
30 October 2008, 22:59
eigenlijk bestaan er 4 typpetjes dvd-r en dvd+r en dvd rw-r en dvd rw+r .
r staat voor write of gewoon schrijven en rw staat voor wrewritetable of herschrijbaar ;).

italianboy
31 October 2008, 15:22
eigenlijk bestaan er 4 typpetjes dvd-r en dvd+r en dvd rw-r en dvd rw+r .
r staat voor write of gewoon schrijven en rw staat voor wrewritetable of herschrijbaar ;).

Da wist ik :D Maar van - en + ni

Pff Kwil goedkope dvd-r 's Kope :( Ma kvind nergend geen winkel

nurse84
31 October 2008, 15:28
Mediamarket hebben ze dvd in hopen. Haha, weet wel niets van de prijs af. grts
Ik heb eerst geprobeerd op dvd+rw, indien het dan niet lukt kan je de dvd herschrijven!

Succes

dannyma
31 October 2008, 18:30
in de katelijnevest te antwerpen zijn soms betere prijzen te vinden .

italianboy
1 November 2008, 10:46
Mediamarket hebben ze dvd in hopen. Haha, weet wel niets van de prijs af. grts
Ik heb eerst geprobeerd op dvd+rw, indien het dan niet lukt kan je de dvd herschrijven!

Succes

In media markt kosten ze minimum 1euro tstuk

italianboy
1 November 2008, 10:46
in de katelijnevest te antwerpen zijn soms betere prijzen te vinden .

Kben van Oostende dus :S Antwerpen zal ni lukken denk ek

IB ;)

dannyma
1 November 2008, 13:20
als ik je een goede raad mag geven koopt altijd + maar voor cd's maakt het niet zoveel uit en waarom weet ik niet maar dat is mijn ervaring .
ik weet wel dat schrijven met + cd of dvd 's sneller gaat en beter that's all i know ;).

italianboy
2 November 2008, 21:27
als ik je een goede raad mag geven koopt altijd + maar voor cd's maakt het niet zoveel uit en waarom weet ik niet maar dat is mijn ervaring .
ik weet wel dat schrijven met + cd of dvd 's sneller gaat en beter that's all i know ;).

Ik heb een Dvd Omgezet + Gebrand in 1Uur op het account van men zus en op dezelfde pc maar mijn account duurt het 2uur . Is dit omdat ik meer dan 25Gb dingen heb op mijn account en men zus maar 1 Gb ?

Groeten IB

arthurke
2 November 2008, 22:31
Is dit omdat ik meer dan 25Gb dingen heb op mijn account en men zus maar 1 Gb ?

Groeten IB

Kan, maar kan het niet liggen aan een aantal achtergrondprogjes, veel onnodige dingen die ook draaien?

italianboy
4 November 2008, 18:22
Kan, maar kan het niet liggen aan een aantal achtergrondprogjes, veel onnodige dingen die ook draaien?

Zoals ?

Niels
5 November 2008, 22:50
goedkoper dan ga je het nog verergeren ( heb je al is gekeken naar je dvd-rom wat hij zoal kan branden want dvd-r niet zo echt de juiste keuze ik zou in het vervolg gaan dvd+r ;).
voor de rest ligt het niet aan de software progjes ).


Nog even hierover. Ikzelf koop altijd 100x dvd+r in duitsland voor zo'n 20-25 euro. Gaat prima zonder stotteren/kwaliteitsproblemen. (Met gedownloadde films van nieuwsgroepen, maar verder daar niet op ingaan ;))

http://opus.nl/

italianboy
6 November 2008, 20:31
Nog even hierover. Ikzelf koop altijd 100x dvd+r in duitsland voor zo'n 20-25 euro. Gaat prima zonder stotteren/kwaliteitsproblemen. (Met gedownloadde films van nieuwsgroepen, maar verder daar niet op ingaan ;))

http://opus.nl/

Ik zou dat ook heel graag willen doen maar ik mag van men ouders GEEN Kaarten gebruiken zoals visa , ... Maar wel bv een kaart kopen die een waarde heeft waarmee je op internet kan kope ( Vb: Wallie ) Dus kan da ni zo ? En langs nieuwsgroepen .************************************************* ****
Groeten IB ;)

PeterN
7 November 2008, 00:48
Gaat de verkeerde kant op zie : http://www.minatica.be/showthread.php?t=43100
Bij het onderwerp blijven, anders gaat ie dicht ;)

italianboy
7 November 2008, 19:32
Ik zou Graag Dvd+R's kopen ( Min 50 - 100 stuks ) voor zo'n 30euro ofzo
Kent iemand ergens waar ik dat kan ? Kwil wel betalen met overschrijvingen enz

Groeten IB

dannyma
8 November 2008, 17:38
ik weet niet of die dicht in je buurt komen en wat ik wel weet is dat ze morgen hier in onze stad zijn .
www.dipro.be (http://www.dipro.be)

italianboy
8 November 2008, 20:45
ik weet niet of die dicht in je buurt komen en wat ik wel weet is dat ze morgen hier in onze stad zijn .
www.dipro.be (http://www.dipro.be)

Ik woon in Oostende ( Das dus dicht bij bredene ) maar hoe duurt zijn de Dvd+r 's daar ?

dannyma
8 November 2008, 21:00
ik zal morgen wat prijzen op schrijven want ik ga er morgen heen en zal het je dan vertellen .

italianboy
9 November 2008, 00:54
ik zal morgen wat prijzen op schrijven want ik ga er morgen heen en zal het je dan vertellen .

Heel erg bedankt voor dat

dannyma
10 November 2008, 15:07
sorry dat ik je heb laten wachten op je honger maar ben ik dan toch wat later ;) .
het was voor 100 stuks 49 euro maar heb niet overal gekeken mischien zijn er nog wel betere ;) .
ik zou zeggen spring is binnen de volgende keer :cool:.
ik heb er kast gekocht voor het inbouwen van iets ouder moederbord van mijn zoon want die heeft nieuw moederbord gekregen en had toen geen kast gekocht en de kast genomen van vorige moederbord daarom zat ik zonder en dus met deze opgelost prijsje 25 euro en nog mooi kastje ook nog met 450 watt voeding er bij .
ik wou nog wat meer kopen maar zal voor de volgende keer zijn vanwege budget ( ik kan het wel overschrijden ) maar heb het dan toch niet gedaan en wacht liever en beetje en spaar verder voor iets leuks voor de toekomst :cool:.

italianboy
10 November 2008, 16:50
sorry dat ik je heb laten wachten op je honger maar ben ik dan toch wat later ;) .
het was voor 100 stuks 49 euro maar heb niet overal gekeken mischien zijn er nog wel betere ;) .
ik zou zeggen spring is binnen de volgende keer :cool:.
ik heb er kast gekocht voor het inbouwen van iets ouder moederbord van mijn zoon want die heeft nieuw moederbord gekregen en had toen geen kast gekocht en de kast genomen van vorige moederbord daarom zat ik zonder en dus met deze opgelost prijsje 25 euro en nog mooi kastje ook nog met 450 watt voeding er bij .
ik wou nog wat meer kopen maar zal voor de volgende keer zijn vanwege budget ( ik kan het wel overschrijden ) maar heb het dan toch niet gedaan en wacht liever en beetje en spaar verder voor iets leuks voor de toekomst :cool:.

Ah ok bedankt

Maar kben toch van plan om langs internet te kopen

Langs internet kosten 120 dvd+r's 33 euro

Maja als het zo niet gaat ga ik er daar wel kopen ;)

Bedankt hé

Groeten IB

TweakerJan
19 November 2008, 22:31
Www.pixmania.be zijn ze het goedkoopst. Ik heb ze daar al verschillende keren gekocht maar soms zijn de spindles wel beschadigd! Al twee keer voor gehad! Je kan ze wel gratis terug sturen maar dan kan je 4 weken wachten voor nieuwe!
En eBay, daar heb ik er 100 gekocht voor 45 Euro; gratis verzending!