Volledige versie bekijken : Acronis True Image



God
31 October 2008, 10:20
elke keer ik het gebruik moet ik serial opnieuw ingeven...

begint wel beetje vervelend te worden

weet er iemand een oplossing?

g_man
31 October 2008, 14:44
contact opnemen met hun support. :)

compuchrisje
31 October 2008, 22:36
Heb je bij het aanmaken van de image ook een CD aangemaakt? Dan is die invoer niet eens nodig, heb het toch nog nooit op mijn scherm gekregen. Wschl maakt het programma een file aan om de authenticiteit van het programma te bevestigen.

God
1 November 2008, 18:22
oh, je bedoelt toen ik mijn image aanmaakte van de HD? toen heb ik ook een boot.iso aangemaakt omdat ik nog geen lege cd had liggen.

Bedoel je die?

compuchrisje
1 November 2008, 23:10
Inderdaad ja, met die CD als bootmedium wordt er niks gevraagd en worden je meteen alle mogelijkheden van Acronis aangeboden. Moet wel verwittigen dat het niet bepaald snel gaat.

God
2 November 2008, 17:02
het rare is dat hij voor ik een nieuwe hd erin stak die registratiecode niet vroeg, dus ik moet toch iets kunnen instellen dat hij ze niet meer vraagt, nee?

compuchrisje
2 November 2008, 21:51
Dan is het mogelijk dat het programma 'ontdekt' dat er een wijziging in de hardware is. Ook hiervan wordt een beeld opgesteld, maar eenmaal die code ingevoerd lukt het hoop ik?

God
3 November 2008, 09:21
nope, have to re-enter it after every reboot

PeterN
3 November 2008, 17:33
Vreemd, nog niet voorgehad. Is het een officiele versie of is het de trial? Mss dat het daar iets mee te maken heeft?

God
3 November 2008, 21:49
officiële

God
28 November 2008, 10:19
nu weer iets "geestig" meegemaakt. wil mijn Secure Zone terug wegdoen (ik backup toch regelmatig naar iPod) en daar zegt hij dat hij dit enkel onder windows doet, en dat ik daarnaar moet rebooten, MAAR ik zit heel de tijd in Windows XP te werken :)

God
28 November 2008, 10:46
oké dat probleem is al van de baan: door uninstall verdween secure zone ook. maar omdat hij die uninstall niet volledig juist deed doe ik het nog eens over met Revo Uninstaller.

Mijn vraag nu: welke register entries mogen er eigenlijk allemaal veilig uit? of blijf ik daar beter af?

strikerfox
28 November 2008, 11:20
welke versie heb je is het de 2009
12.0.0.9646

Merel
29 November 2008, 18:51
Je zegt een nieuwe HDD te hebben ingestoken.
Was bij de installatie ervan de Image van de oude drive er opgezet ?

Ik zou eens proberen met het programma volledig te verwijderen.
Daarna nog een het register na te kijken met bv. CCleaner om de laatste restanten van Acronis True Image op te kuisen.

Dan via regedit nogmaals te zoeken op "Acronis" en "True Image"
en opkuisen

Daarna Acronis True Image "vers" installeren. Je kan dat eventueel doen vanuit een trial versie die is gedownload en daarna uw licentienummer in te geven.

Als dat niet helpen zou, dan maar hun support om hulp vragen.

God
4 December 2008, 20:07
oké, ben inderdaad voor een uninstall gegaan, maar toch blijft hij in Software staan (werkt wel niet meer, maar toch staat het er nog in)

als ik dan met Revo Uninstaller kijk is het enige wat er nog overblijft: registry entries, al de rest is weg. maar aan die entries durf ik niet aankomen. Moet ik die ook allemaal (885) verwijderen om Acronis True Image van mijn pc te krijgen, en zal mijn pc dan nog werken?