Volledige versie bekijken : AGP-kaart voor Ketnetkick



Iced Dragon
1 November 2008, 10:20
Hoi,

mijn oom is een van die mensen die Ketnetkick 2 gekocht heeft voor zijn kleinzoon, maar nu blijkt de onboard grafische kaart niet zwaar genoeg ...

Hij heeft een Packard-Bell imedia ivi (internet voor iedereen promotie)
specificaties (http://64.233.183.104/search?q=cache:FpujYshBpMUJ:www.spics.eu/files/ivi_nl.pdf+telenet+imedia+ivi+80GB&hl=nl&ct=clnk&cd=2&gl=be&client=firefox-a)

(linkerkolom)

Kunnen jullie een grafische kaart aanraden van 512MB RAM, type AGP voor een budget-pc? Maw., geen overkill qua prijs en specificaties voor dergelijke pc (/moederbord).
Wegens de weinige afkoeling in de behuizing zelf liefst geen passief gekoelde graka.

deze lijkt me wel haalbaar:
http://www.forcom.be/?product=303444

of eerder kijken op de tweedehandsmarkt?

carl
1 November 2008, 15:10
Hey,
ik kan nergens de vereisten vinden. Maar volgens mij is zo een game heel erg gericht op budget pc's, en volstaat elke grafische kaart op AGP die je kan vinden. Waar je wel wil op letten is dat hij zo nieuw mogelijk is. MAW dat hij DX10.0 of 10.1 ondersteunt en op zijn minst SM3.0 (shadermodel 3.0)

g_man
1 November 2008, 16:31
DirectX 10 is enkel de HD3850...de snelste kaart voor AGP. Maar draai je geen VISTA ben je er weinig mee.
Ik heb nog een Sapphire X1950Pro liggen, moest je interesse hebben doe je me maar een PM.

Iced Dragon
1 November 2008, 19:20
Het is inderdaad heel moeilijk om specificaties te vinden voor Ketnetkick 2. Wel weet ik dat er nog mensen zijn die het spel niet kunnen afspelen op pc. (ketnet.be)

dit is het enige wat ik totnogtoe online gevonden heb:

Systeem vereisten :


Pentium 4 - 2Ghz
512 MB RAM
DVD drive
Nvidia GeForce FX, Radion X700 of intel X3000 grafische kaart (128 MB) of gelijkwaardig
Windows Xp Service PAck 2
DirectX 9.0c

Waarvan ik zeker weet dat die 512MB RAM klopt.
Mijn oom had nog een specificatie gegeven, iets van 128 of 256MB ook, maar weet niet of dat het cachegeheugen of zo moet voorstellen?

carl
2 November 2008, 15:09
Die 128 of 256 zal het onboard geheugen van de grafische kaart voorstellen. Heeft weinig belang voor die game denk ik. Zolang je aan 128 mb zit zit je goed.