Volledige versie bekijken : beveiliging op vista



atlantis
2 November 2008, 11:37
dag allemaal ( nee niet het boekske!)

Mag eind volgende week mijn nieuwe pc afhalen met als OS jawel toch vista :) (specs worden later aangepast)
Misschien overbodige vraag, maar ook daar naast sowieso mijn NOD32 ook nog Spysweeper en Ad-aware pro (beiden betaald ) installeren met Malwarebytes?
of durf ik me veilig voelen (?) met wat vista voorzien heeft?...

Quazie
2 November 2008, 14:33
Naast mijn internet beveiligingspaket gebruik ik ook Windows Defender. Tot nu geen problemen op dit vlak.

Dopey
2 November 2008, 15:06
Met wat Vista voorziet kom je er niet, je kan beter nog wat extra tooltjes hebben om mal-en spyware op te sporen en te verwijderen.

namaste
2 November 2008, 15:11
haha, microsoft is nog altijd niet perfect, deze heeft zijn beveiliging natuurlijk al verbeterd maar kan je nog geen paradepaardje noemen.Dus draai je best zoals de meesten vista gebruikers (zoals ik) nog aparte anti virus en firewall. Het feit dat praktisch alle gerespecteerde merken een versie aanbieden compatibel met vista zegt toch genoeg.

atlantis
2 November 2008, 15:17
zoals ik in het begin aangaf draai ik sowieso Nod32 op denieuwe vistapc, op de oude xp nu draai ik tevens spysweeper en ad-aware. Dus zet ik deze best ook op vista...

Dopey
2 November 2008, 15:21
Yep, absoluut een aanrader :)

dannyma
5 November 2008, 22:30
zoals ik in het begin aangaf draai ik sowieso Nod32 op denieuwe vistapc, op de oude xp nu draai ik tevens spysweeper en ad-aware. Dus zet ik deze best ook op vista... wel oppassen dat deze ook daawerkelijk gaan werken op vista want meestal toen vista uitkwam werden ook alle programma's voorzien van update of vernieuwing van het programma aangepast voor vista stuursysteem dat toch groot verschil geeft tegenover xp ;).

Baloeke
5 November 2008, 22:53
Punt 1 ik denk dat je vraag beter past in Spyware & Virussen en niet in Windows. Daarom heb ik je post verplaatst naar daar.

Punt 2 Dit is bijna een gelijkaardige vraag (http://www.minatica.be/showthread.php?t=57633) wat G_man heeft gevraagd. Misschien daar eens een lichtje opsteken en eens lezen wat daar geschreven staat.