Volledige versie bekijken : Muziek wil niet meer spelen



g_man
3 November 2008, 12:17
Ik heb een partitie, waarop enkel muziek stond, gecloond. Als ik nu de muziek wil afspelen in WMP, krijg ik de volgende foutmelding:

"Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren."

Zijn allemaal .mp3 formaat.

Help op het web, brengt me naar hier (http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/webhelp/default.aspx?&mpver=11.0.6001.7000&id=C00D1199&contextid=83&originalid=80040218)

Voorheen was er geen enkel probleem met deze liedjes...

Kan dit opgelost worden? ;)

ghost
3 November 2008, 13:59
Ik heb wel hier de 10 nog , kunt eens uitproberen . open wmp ga naar extra=> opties => tabblad bestandstypen vink daar mp3 aan en klik op toepassen.

g_man
3 November 2008, 15:32
.MP3 wordt afgespeeld, dat is het probleem niet. Enkel degenen die van de andere HDD overgezet geweest zijn. :)

slicky
3 November 2008, 17:28
gecloond
hoe bedoel je gecloond??
hoe heb je deze muziek verplaatst,door "kopieren" en "plakken"

g_man
3 November 2008, 19:22
Met Acronis True Image de partitie gecloond, niet gesleept, niet geknipt en geplakt.

dannyma
4 November 2008, 00:39
je moet ook acronis actief zetten en het gecloonde hd schijf moet ook bij je andere hd's staan onder nieuwe letter die volgt op wat er al aanwezig is op je pc en activeren dan naar de map gaan waar je muziek op de acronis cloon hd en daar openen ;).

Dopey
4 November 2008, 00:39
Dan denk ik dat de fout daar toch is gebeurd. Heb je al eens geprobeerd om met een andere mediaspeler die bestanden te openen. Bijvoorbeeld met VLC-Mediaplayer (http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html)?

g_man
4 November 2008, 09:52
je moet ook acronis actief zetten en het gecloonde hd schijf moet ook bij je andere hd's staan onder nieuwe letter die volgt op wat er al aanwezig is op je pc en activeren dan naar de map gaan waar je muziek op de acronis cloon hd en daar openen ;).Is gebeurd :)


Dan denk ik dat de fout daar toch is gebeurd. Heb je al eens geprobeerd om met een andere mediaspeler die bestanden te openen. Bijvoorbeeld met VLC-Mediaplayer (http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html)?
Heb ik nog niet geprobeerd. ;)

g_man
4 November 2008, 09:57
't is zelfs nog erger merk ik nu... de bestanden die wél nog spelen zijn allemaal veranderd...totaal andere liedjes, die ik nog niet had, sommige zijn gewoon stemmen...alsof het van de radio opgenomen is. Vreemd, nog nooit meegemaakt! Enne met die andere player ook niets. :)

update: 't gaat enkel om liedjes die in een map staan. Degene die op de root van de partitie staan, werken wél nog. It keeps getting stranger.

Dopey
4 November 2008, 10:02
Mss dom hoor, maar probeer eens die liedjes dan te kopieren naar je root?

wdv
14 November 2008, 22:43
al eens geprobeerd om de liedjes af te spelen met itunes

Merel
15 November 2008, 13:40
't is zelfs nog erger merk ik nu... de bestanden die wél nog spelen zijn allemaal veranderd...totaal andere liedjes, die ik nog niet had, sommige zijn gewoon stemmen...alsof het van de radio opgenomen is. Vreemd, nog nooit meegemaakt! Enne met die andere player ook niets. :)

update: 't gaat enkel om liedjes die in een map staan. Degene die op de root van de partitie staan, werken wél nog. It keeps getting stranger.

Hmmm... Zozo, U hoort stemmen ? Gaat U aub liggen zitten op de sofa en vertel mij... wanneer hoort U stemmen ?
Allez kom hé , het is hier nog geen nieuwjaar :drunk:
Nu toch even serieus. Dat kan toch niet dat Acronis zomaar muziek en stemmen van outer space op je PC laat landen ? Je zal die sowieso wel tijdens een ander leven of in een mistige bui hebben gedownload (ongewild of ongeweten) naar de bronpartitie toch !!

Als die map in de bronpartitie gaaf is, dan zou ik gewoon die ene map copieren (overschrijven) naar naar de cloon partitie en me verder geen kopzorgen maken. Maar ik begrijp dat je zoekt naar de juiste reden.

Ik heb zelf al een ander meegemaakt van WC spoelbakken die nabij de zenderantennes zeer duidelijk muziek produceerden, maar daarom geloof ik nog niet in spoken. De mysterieuze liedjes staan vermoedlijk wel op uw source (in niet herkende clusters) en wellicht heeft Acronis daar de kans gegrepen om kapotte bestanden te recoveren (wat een woord!) Die manier van clonen werkt immers anders dan een copie maken van een map.

g_man
15 November 2008, 16:08
Ik ga deze sluiten,... veel zinnige reactie komt er blijkbaar niet meer op. Als je denkt dat ik echt niks beter te doen heb dan hier een beetje onzin liggen uit te kramen, dan ben je wel mis. Sorry, maar met hier beginnen van je eigen illusies waarheden te maken kom ik, zowel als iemand anders, niet verder.