Volledige versie bekijken : Sateliet Updaten



mXX
3 November 2008, 21:49
Hallo wij hebben hier thuis een MAX1000 Sateliet, wij hebben ook een abbonement gekocht bij TV vlaanderen. Nu werkt deze niet meer op onze receiver (MAX1000 dus)
Wij hebben naar TV vlaanderen gebeld en ze zeggen dat alles nog normaal moet werken en dat wij wss onze receiver moeten updaten.
Ik heb de internetinstellingen op DHCP ingesteld, ben dus in mijn router gaan zien en die is werkelijk geconnect aan het internet.

Maar als ik nu wil updaten lukt het niet, er staat:
S/W version check
do not turn off the set
en daar blijft hij zitten, laadbar moet normaal lopen maar dat doet die niet

en als ik zeg start download moet ik een ip adres ingeven, maar ik weet niet de welke, dus geef ik een ip adres die ik op het internet heb gevonden dan staat er

fail to connect server
retry next time


Iemand suggesties?

Jule
5 November 2008, 22:53
Moet u niet het IP adres ingeven waar de download staat? Dus nog eens bellen naat tv Vlaanderen?

mXX
6 November 2008, 13:17
maar dan moet ik toch niet bellen naar TV vlaanderen, want ik moet een update hebben van de receiver( MAX1000)

Jule
6 November 2008, 23:45
Bel toch maar naar tv-Vlaanderen met de vraag waar u die update moet halen. De enige info die ik terug vindt, is dat de server waar de update opstaat, sinds half weg 2008 niet meer bestaat. (Is down) Helaas vindt ik geen Nederlandstalig forum met deze uitleg. (Frans, Engels, Arabisch, ... Ik heb nog dit geluk: mijn Arabisch is even goed als mijn Russisch. :D :p :lol:)