Volledige versie bekijken : legale windows



frapat
6 November 2008, 14:50
Beste,

Nadat mijn pc de update van servicepack 3 gedaan heeft, krijg ik nu onderaan rechts een kader met steeds de melding dat ik mijn windows niet legaal is.
Kan ik deze kader weg krijgen ??

Mvg

Frapat

Obsessed
6 November 2008, 15:25
Tja, dat betekent juist zoveel als het zegt hé.

Door op die melding te klikken kan je van Microsoft een registratienummer aankopen en alzo je versie nog legaliseren.

dannyma
6 November 2008, 15:35
moest het dan toch gaan om legale ooit aangekochte cd van microsoft windows kan je ze nog altijd opbellen en het probleem uitleggen .
foutjes zijn snel gemaakt toch ?

gabriel
7 November 2008, 14:10
t' is toch wonderbaar dat altijd dezelfde vragen terug komen en de verwoording ervan , het probleem anders omschreven word

dannyma
8 November 2008, 17:13
ik weet niet of het mogelijk is om sp3 terug te verwijderen want ik heb ergens gelezen dat inderdaad na het installeren van sp 3 je sleutel niet meer herkent wordt en dan dit probleem krijgt wat dat natuurlijk flauwekul is toch ;).
de oplossing zou zijn om je pc terug te brengen naar sp2 en sp3 appart te downloaden en op cd te branden en zo daarna te installeren zou het probleem opgelost zijn en krijg je niet dat nag screen van wga .
op 1 voorwaarde dat je steutel wel echt aangekocht is ;).
( sp3 is eigenlijk voorzien van alle vorige update's die windows ooit gaf na sp2 )


t' is toch wonderbaar dat altijd dezelfde vragen terug komen en de verwoording ervan , het probleem anders omschreven wordmet deze info wordt frapat echt niet wijzer ;).