Volledige versie bekijken : Ne slimme



Obsessed
7 November 2008, 13:14
Een man rijdt 160 op de autosnelweg en wordt aangehouden door een agent.
De agent zegt: “Mijnheer, ik hou u aan wegens overdreven snelheid. Mag ik van u uw rijbewijs zien?”

De man zegt: “Ik heb geen rijbewijs agent.”

Zegt de agent: “Geen rijbewijs? Hebt u dan wel papieren van deze auto?”

Zegt de man: “Neen, die heb ik niet want deze auto is niet van mij. Ik heb hem zonet gestolen, maar ik geloof dat ik wel wat heb zien liggen toen ik mijn pistool in het handschoenenkastje legde.”

De agent, verbijsterd: “U bent gewapend met een pistool in een gestolen auto?”

“Ja.” Zegt de man, “Dat pistool had ik nodig om de eigenares van deze wagen dood te schieten toen ik hem stal. Haar lichaam ligt in de kofferbak.”

Het wordt de agent nu te veel en hij roept assistentie in.
Binnen de kortste keren is de automobilist omsingeld door een horde gewapende agenten.
De hoofdagent loopt naar hem toe en vraagt naar zijn rijbewijs.
De man haalt zijn rijbewijs uit zijn zak en toont het.
Dan vraagt de hoofdagent naar de autopapieren, waarop de man deze laat zien. Ook die zijn in orde.
Hierna vraagt de hoofdagent of hij in het handschoenkastje mag kijken en ziet dat daar geen pistool in ligt.
Tenslotte vraagt hij om de kofferbak te openen en ziet dat die leeg is.

Uiteindelijk zegt hij: ”Ik heb van deze agent gehoord dat u gewapend bent met een pistool. Zonder rijbewijs een gestolen voertuig bestuurd en een lijk in de kofferbak hebt. Hoe kan dit?”

Zegt de man daarop: “Dat is wel straf, en waarschijnlijk vertelde hij dat ik nog te hard reed ook zeker?”

osa
9 November 2008, 11:15
hahaha:D

minQkel
9 November 2008, 12:30
Whahaha zeker prachtig :p Goede stunt om zelf es uit te proberen :p

Dopey
9 November 2008, 18:50
lol, eentje om te onthouden :good:

arthurke
9 November 2008, 19:01
zalig ! :p

compuchrisje
10 November 2008, 00:00
Dat was de Filip!!!