Volledige versie bekijken : nog eens



VoodooPuppet
9 November 2008, 10:44
hey

http://i403.photobucket.com/albums/pp112/mieen1/35jgihd.jpg

rond dit mannetje een oranje gloed doen, die flitst en met effecten van wit ofzo erin


gelijk hieronder zoiets bedoel ik van vorm van de oranje gloed

http://i403.photobucket.com/albums/pp112/mieen1/35jgihd-1.jpg

greetz VoodooPuppet

Dexter
9 November 2008, 12:19
nog een keer :eek:

minQkel
9 November 2008, 12:21
Ben je soms bezig met een verzameling?

ultddave
9 November 2008, 14:02
Lijkt me eerder dat iemand anders hem dingen laat maken, en als ze niet lukken, komt hij naar hier? Want van al die signatures die we gemaakt hebben, heeft hij er geen enkele gebruikt hier opt forum?

- Dave -

peenif
9 November 2008, 18:33
klopt helemaal, triestig - maar ja, hier op minatica lukt het, dus ... maar even met de waard rekening houden en dan duurt het niet meer zolang denk ik...euh?

VoodooPuppet
10 November 2008, 18:18
kijk he

ik heb een paar signature gevraagd voor op een ander forum van een spel maar omdat die daar mijn signature dan zien vragen ze of ik ook zo eene voor hun kan fixen en dan kom ik naar hier en dat is hier dus 2 keer na elkaar het geval

en minqel je had gezegd dat je dat leuk vond om van die dingen te maken dus ...

maarja als je niet meer wilt

minQkel
10 November 2008, 19:38
en minqel je had gezegd dat je dat leuk vond om van die dingen te maken dus ...



Dat klopt, maar dat betekend niet dat ik voor jan en alleman dat ga maken

peenif
10 November 2008, 19:46
:good:

ghost
10 November 2008, 19:46
kijk he

ik heb een paar signature gevraagd voor op een ander forum van een spel maar omdat die daar mijn signature dan zien vragen ze of ik ook zo eene voor hun kan fixen en dan kom ik naar hier en dat is hier dus 2 keer na elkaar het geval

en minqel je had gezegd dat je dat leuk vond om van die dingen te maken dus ...

maarja als je niet meer wilt

Wel dan had je beter kunnen zeggen , he ga anders naar minatica en vraag het daar ,....... Hebben wij weer een paar leden bij:D

Pjj
11 November 2008, 00:00
Je bent gewoon op Minatica om deze dingen te laten maken, da's wat anders dan eens om een gunst te vragen. :)

g_man
11 November 2008, 00:05
Want van al die signatures die we gemaakt hebben, heeft hij er geen enkele gebruikt hier opt forum?

- Dave -Die mag hij hier zelfs niet gebruiken...;)

@TS... ik heb je al gezegd dat dit niet kan blijven duren hé...profiteren vindt niemand leuk.

VoodooPuppet
11 November 2008, 13:38
ik had het al aan woepi eerder gevraagd

en minqel ik vraag het toch ook niet aan jou alleen want hier zijn genoeg mensen met het talent om animated dingen te maken

peenif
11 November 2008, 15:17
ik had het al aan woepi eerder gevraagd

en minqel ik vraag het toch ook niet aan jou alleen want hier zijn genoeg mensen met het talent om animated dingen te maken

Jazeker VoodooPuppet, maaaaar...het zou kunnen dat die getalenteerde mensen net hetzelfde denken als in de voorgaande posts en U nu zien als een gewaardeerd lid van Minatica (sic, 18 berichten en enkel betreffende signatures, al of niet geanimeerd) maar niet meer als waterdrager van uw vrienden.

VoodooPuppet
12 November 2008, 13:39
ik loop niet met de eer te lopen want onder men sign staat " made by minatica.be "

sorry als ik dat idee had gegeven

Kapstertje
12 November 2008, 13:45
Wel dan had je beter kunnen zeggen , he ga anders naar minatica en vraag het daar ,....... Hebben wij weer een paar leden bij:D
Dit is mischien een goede optie;):good:
(om ongemakken te voorkomen)

Acid
12 November 2008, 17:53
Als je iets maakt voor iemand zonder een watermerk of dergelijke, dan weet je vantervoren dat iemand anders dit op zijn naam 'kan' plakken.

Als je dit niet graag hebt dan teken je niets voor eender wie zonder watermerk of naamvermelding ...

Indien iemand toch iets wil tekenen voor Voodoo of iemand anders en de kans niet wil oplopen dat iemand er mee op de bovenste plank gaat staan, zet dan gewoon bv. Minactica.be ergens in deze afbeelding.

Opgelost toch ... ?

minQkel
12 November 2008, 19:42
Als je iets maakt voor iemand zonder een watermerk of dergelijke, dan weet je vantervoren dat iemand anders dit op zijn naam 'kan' plakken.

Als je dit niet graag hebt dan teken je niets voor eender wie zonder watermerk of naamvermelding ...

Indien iemand toch iets wil tekenen voor Voodoo of iemand anders en de kans niet wil oplopen dat iemand er mee op de bovenste plank gaat staan, zet dan gewoon bv. Minactica.be ergens in deze afbeelding.

Opgelost toch ... ?


ah ja... ach, mijn probleem is eerder dat die dit forum gebruikt voor alleen dit soort probleempjes :p.

Enne Voodoo zegt nu wel


en minqel ik vraag het toch ook niet aan jou alleen want hier zijn genoeg mensen met het talent om animated dingen te maken

terwijl hij daarvoor zei:


en minqel je had gezegd dat je dat leuk vond om van die dingen te maken dus ..

en ik had daarvoor niets anders gezegt dan



Ben je soms bezig met een verzameling?

Maar goed, ik laat t hier gewoon bij :p, [/quote]

ultddave
12 November 2008, 19:55
Als je iets maakt voor iemand zonder een watermerk of dergelijke, dan weet je vantervoren dat iemand anders dit op zijn naam 'kan' plakken.

Als je dit niet graag hebt dan teken je niets voor eender wie zonder watermerk of naamvermelding ...

Indien iemand toch iets wil tekenen voor Voodoo of iemand anders en de kans niet wil oplopen dat iemand er mee op de bovenste plank gaat staan, zet dan gewoon bv. Minactica.be ergens in deze afbeelding.

Opgelost toch ... ?
Dat is net alsof je buiten loopt op straat, je "kan" altijd doodgeschoten worden, daarom ga je toch ook niet bijwijze van spreken, een kogelvrij vest kopen voor "als" het zou gebeuren :P Je vertrouwt gewoon op de medemens dat dit niet gebeurd, zoals dat altijd geweest is,,, in dit geval dus niet :wall:;)

Volgens jou moeten we van het slechtste uitgaan, en dat is niet echt waar we naar streven zover ik weet :P:D

- Dave -

Kapstertje
12 November 2008, 20:22
ik loop niet met de eer te lopen want onder men sign staat " made by minatica.be "

sorry als ik dat idee had gegeven
Hij heeft al gezegd dat dat niet de bedoeling is zo.
Wat meer moeten mensen nog zeggen.
Ik heb er in elk geval 1 gemaakt (zonder annimatie ben ik geen ster in)
Met naam

http://i36.photobucket.com/albums/e8/kapstertje/voodoo.png

Acid
12 November 2008, 20:30
Hm, met alle respect maar volgens mij weet je niet waarover je spreekt ... Dit is een post zonder de gedachte erachter te volgen bedenkt me. En zijn we ver van het originele topic verwijderd.

Het internet is en blijft een virtuele steelmachine als het op tekst en afbeeldingen gaat, daar kan niemand me ongelijk in geven.

P.S.: Je laat toch ook de autosleutels niet op je auto, omdat normaal gesproken we geen auto van iemand anders stelen (enfin dat is de gemeenshap hun streefdoel)

Zo kunnen we nog uren doorgaan jij en ik :lol:

Waar het op neer komt ... als je voor iemand iets tekend en je wil dat er ZEKER geen misbruik van wordt gemaakt, markeer dan gewoon je afbeelding of maak er helemaal geen.

woepi
12 November 2008, 20:57
Voor mijn voorgaande post moet ik mij bij VoodooPuppet excuseren, heb hem verwisselt met een ander lid vibokip. Dus bij deze sorry VoodooPuppet, hoop het hiermee een beetje recht te zetten. :shy:
Ik verwijder ook mijn post. Nogmaals mijn excuses.

Acid
12 November 2008, 21:06
De originele tekening vond ik eerlijk gezegd op niets lijken maar heb toch wat proberen voor te stellen ...

http://i38.tinypic.com/of22px.gif

Kapstertje
12 November 2008, 21:10
Mooi!!!:cool::cool::good:

ultddave
12 November 2008, 22:11
Het internet is en blijft een virtuele steelmachine als het op tekst en afbeeldingen gaat, daar kan niemand me ongelijk in geven. I second that,, mooie ontwerpen trouwens, acid en kapstertje.;)

- Dave -

VoodooPuppet
14 November 2008, 17:47
thanx kapstertje voor de sign en ik heb er helemaal geen probleem mee dat je minatica.be eronder zet ofzo maar het forum is engels dus daar zijn die mensen ook niet veel me

maarja als ik dit lees kom het over als julie me hier niet meer willen hebben dus zeg ik vaarwel en bedank voor de vorige signature

woepi
14 November 2008, 17:53
maarja als ik dit lees kom het over als julie me hier niet meer willen hebben dus zeg ik vaarwel en bedank voor de vorige signature

Heb je mijn vorige post gelezen VoodooPuppet ??? Bij mij beruste het echt op een vergissing.
Je moet hier niet weg gaan ;)

VoodooPuppet
15 November 2008, 14:13
wel ik zal later nog wel eens terugkomen voor iets. en met jou had ik nooit een probleem gehad woepi

en acid thanx voor de mooie sign