Volledige versie bekijken : G5 werkt niet meer na probleem met windows



Jipb
10 November 2008, 21:58
Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem.

toen ik vanmorgen mijn computer opstarten vanmorgen kreeg ik een blue screen of dead met daarin de melding

step c000035, hierin stond dat user32.dll niet kon worden gevonden en dat ik niet verder kon gaan.

hierna heb ik via de windows cd windows opnieuw installeren geklikt en daar op herstellen.

hierna is hij bezig gegaan met het herstellen van mijn windows versie...

Nadat dit klaar was werkte alles BEHALVE mijn Logitech g5 muis. na een check te hebben gedaan op mijn andere windows versie (ook xp) die ik op deze computer heb staan ( op een andere schijf) zag ik dat bij apparaat beheer

de hele kop weg was van "human interface devices" en dat "muis en andere aanwijsapparaten" ook helemaal niet aanwezig was...

mij lijkt dit erop wijzen dat ik dus die drivers nodig heb om mijn muis weer aan de gang te krijgen (dit omdat hij het op de andere versie van windows nog wel doet).

heeft er iemand een manier om deze terug te krijgen of ergens te kunnen downloaden? via google kreeg ik het zo snel niet gevonden. kwam op de site van windows update uit maar daar word je ook niet erg wijzer van

Hoop dat jullie me kunnen helpen

mzzl
Koen

jellabi
11 November 2008, 00:06
op de site van logitech de g5 drivers bedoel je? want die zijn gewoon op de site van logitech te halen hoor? of wat bedoel je?

Jule
11 November 2008, 00:56
U maakt toevallig geen gebruik van AVG antivirus? (http://www.minatica.be/showthread.php?t=57783)

wdv
13 November 2008, 12:45
u heb toch niet gescand avg antivirus systeem want deze durf wel eens dll bestanden verwyderen want er zyn de laatste veel problemen mee