Volledige versie bekijken : Asus ah3650 silent hdmi



Swamy
10 November 2008, 22:02
hoi allemaal

ik heb onlangs een nieuw grafisch kaartje gekocht (ASUS AH3650 SILENT HDMI) maar ik denk niet dat ie goed werkt. Mijn computer kan deze kaart aan maar in-game lijkt die echt slecht te gaan (zowel graphics als internet speed --> lag). Ik had hiervoor een GeForce 2 en toen had ik geen problemen met lag en zagen de graphics er beter uit, ik neem toch aan dat mijn nieuw kaartje toch een stuk beter is niet?

ik heb de drivers van op de cd geinstalleerd en mijn oude drivers van de GeForce zijn ook deleted ( heb pc geformateerd ).

weet iemand mss de oplossing voor dit probleem?

Greetz Swamy

Quazie
11 November 2008, 00:12
Van harte welkom Swamy.
Vanzelfsprekend doen we hier niets liever dan u een oplossing voor te stellen.
U kan het ons ook wat gemakkelijker door wat meer van uw configuratie te vertellen.
De eenvoudigste manier is uw pc profiel invullen (niet verplicht).
Hier vindt u de pagina:
- klik boven uw topic op "gebruikersinstellingen"
- Volgende pagina in linkerkolom op "PC systemen".
- Volgende pagina rechts vind u de knop "PC systemen toevoegen".
- Invullen en klaar.

nadien ziet u onder uw naam een PC pictogram staan. Daar kunnen de leden dan zien wat nodig is om u verder te helpen.

succes.

carl
11 November 2008, 10:10
ingame lag ligt niet aan de grafische kaart, lag is gedefinieerd als zijnde een te trage netwerkverbinding. Waar jij het op hebt is volgens mij eerder een lage framerate ? (bij intensere scenes schokt hiji misschien ?)
En over welke games gaat het dan ? Ik denk niet dat die kaart bijvoorbeeld crysis op maximum kan trekken.

Swamy
11 November 2008, 13:13
mijn configuratie is aangepast

--> Carl: ja dat is het, bij intensere scenes schokt, lagt die. Bij welke games bvb. CS:S, DOD:S en zelfs bij PKR ( en in dit pokerspel heb je geen intense scenes :p)

Mijn GeForce 2 draaide CS:S en DOD:S zonder problemen en het grafische was ook beter ( "zachter beeld", nu is ie "ruwer"). Ik ben ook een speler van Lineage II maar deze heb ik zelfs niet opgestart met deze kaart omdat ie al zo gek doet met cs:s en dod:s

Bij mijn configuratie instellingen IDE ATA/ATAPI controllers zie ik wel wat staan over NVIDIA nl: NVIDIA nForce3 250 Parallel ATA Controller en NVIDIA nForce3 250 Serial ATA Controller___ terwijl ik een ATI kaart heb. Ik weet niet of dit moet blijven of deleted worden.

Greetz Swamy

carl
11 November 2008, 19:58
Die nvidia dingen zijn van je chipset. Je hebt een moederbord met nvidia nForce chipset. Heb je de nieuwste drivers van de ati site al is geprobeerd ? Ook directx update etc eens proberen. En misschien tot slot eens vista herinstalleren ?

PS: zorg dat je er echt zeker van bent dat je stroomconnector(s) op de grafische kaart hebt aangesloten.

Swamy
11 November 2008, 20:12
hoi dank je voor de reply

Ik heb geen windows vista maar een XP versie (XP BLACK), ik zal drivers afhalen van ati site en directx nog eens installeren.
De stroomconnectors zijn aangesloten ( kabel van grafische kaart naar monitor toch é? :p )

greetz Swamy

carl
11 November 2008, 20:52
Neen, ik bedoelde intern. De grafische kaart heeft tegenwoordig altijd een extra stroomconnector (meestal molex)