Volledige versie bekijken : windows explorer 8



dannyma
11 November 2008, 17:33
1.windows explorer 8 kan ik niet meer in de shoutbox iets melden .
2.moet meerdere malen inloggen .
3.ik niet rechtstreeks iets schrijven en moet altijd via meer opties
4.bedank knopje werkt niet meer
5.voor de rest vrij stabiel
6.is dat omdat het nog besta versie is of moet minatica ook er door update's doen ;).

groetjes danny .

Jule
11 November 2008, 19:50
Mij lijkt IE8 niet echt compatibel met Java, als ik zo uw opmerkingen lees?

peenif
11 November 2008, 20:50
1.windows explorer 8 kan ik niet meer in de shoutbox iets melden .
2.moet meerdere malen inloggen .
3.ik niet rechtstreeks iets schrijven en moet altijd via meer opties
4.bedank knopje werkt niet meer
5.voor de rest vrij stabiel
6.is dat omdat het nog besta versie is of moet minatica ook er door update's doen ;).

groetjes danny .

Beta, beta :rofl::rofl::rofl::devil:

dannyma
11 November 2008, 21:10
blijkbaar iemand die veel lol aan heeft ;) .
mag zeker hoor kan er zelf ook wel met lachen :cool:.
beta is beta en gelijk heb je wat je dan kan verwachten maar het was de bedoeling om en beetje uitleg te geven die zich toch willen wagen en het niet kunnen laten om die beta binnen te halen en op deze manier hun te waarschuwen over de beta versie ;).
maar ik ben ook niet van gisteren als je kijkt in mijn profiel weet je dat ik beschik over triple boot systeem en kan dan ook nog andere os opstarten waar ik deze beta niet heb op geinstaleerd ;).
met deze dus nu bezig met andere xp os zonder explorer 8 en gewoon 7 versie die stabiel is en terug mijn ding kan doen en moest deze het begeven kan ik nog overschakelen naar vista en als ik tijd heb zal ik nog meer boot os systemen inbouwen ;).
als je weet dat je moederbord meer aan kan dan alleen maar dualboot ;).

gabriel
13 November 2008, 18:21
wel wel ik gebruik IE8 sinds die beschikbaar is ((+/- 2maand ) en heb er tot op heden geen prob mee gehad ??? en noteer rond de jaarwisseling komt die als een volwaardige update

peenif
13 November 2008, 18:32
En ik herhaal.... Beta, beta :rofl::rofl::rofl::devil:

gabriel
13 November 2008, 18:42
beste Peenif wat bij mij goed werkt kan ik moeilijk als brol beschouwen , als het anders is hoor je me ook :good:

peenif
13 November 2008, 19:03
Ik had ooit een wagentje waarvan de remmen (inclusief handrem), richtingsaanwijzers, ophanging, schokdempers en nog vééél meer amper of niet werkten maar voor de rest was hij vrij stabiel : begrepen gabriel - even lachen mag toch.

fassoussi
13 November 2008, 19:30
wat is WE8?

gabriel
14 November 2008, 12:20
beste Peenif ...... nu weet ik waarom er in brugge zoveel brokken makers zijn :lol::lol: het is inderdaad zo dat er veel verborgen zaken zijn , en nieuw is niet altijd beter maar alles blindelinks copieren en of opslaan vind ik maar niks , dat is gewoon om problemen vragen ( dit is geen verwijt naar iemand !! )


http://support.microsoft.com/kb/949787#top