Volledige versie bekijken : C:\ weg en toch niet weg



Quazie
12 November 2008, 01:01
Ik was daarnet in de verkenner bezig met foto's te copiëren van de interne naar de externe HDD en omgekeerd.
Op een ongecontroleerd moment klik ik ergens (1 of 2 x) op en sindsdien is mijn interne HDD voluit beginnen lezen/schrijven? CPU 100% actief.
klikken op ACER en in het uitklapmenu "verkennen" kiezen geeft een leeg venster.
Er is geen reactie als ik op een andere map klik.
Met de uitzondering dat de pictogrammen van aangeklikte mappen veranderen in blanco blaadjes en er vergrootglaasjes bovenop komen.

Laat ik een virusscan hierop los dan vind hij geen systeem wel 1 boot en begint daarna lustig de bestanden te scannen. De bestanden die hij scant hebben C: als adres
Hieruit leid ik af dat als ik de laptop afzet de bootsector wel gevonden word bij heropstart maar vandaar geen systeem meer vind en dan ook niet meer zal opstarten. Ben ik juist?

Hierbij stel ik mij de vraag heb ik de C: ergens naartoe gesleept en heeft hij die nu verplaatst?
Ondertussen is de HDD tot rust gekomen met uitzondering van de normale leesopdrachten die op de achtergrond gebeuren cpu nog steeds 100%

http://img232.imageshack.us/img232/6159/hpim5100verkleindwg2.jpg

Schijven (G: ), (H: ), zie foto, staan op de externe en heb ik veilig kunnen afsluiten.
Dvd-rw-station was/is leeg.

Heeft iemand dit al tegengekomen en er een oplossing voor gevonden.

Quazie
12 November 2008, 01:35
Probleem opgelost:
Heb op een bepaald moment het netwerk uitgeschakeld (tijdens het probleem).
Daarnet wilde ik proberen of ik nog op het net geraakte.
dat lukte niet, verbinding maken reageerde niet meer.
Via taakbeheer deze taak laten beëindigen. Kreeg hier eveneens de melding dat de explorer ook niet meer regeerde. Uit noodzaak deze taak ook beëindigd.
Resultaat bureelblad werd vernieuwd en alles was weer in orde.
Kan nu met gerust gemoed gaan slapen.
Hetzelfde gewenst aan wie hier nog actief is.
Tot een volgende keer.