Volledige versie bekijken : Duits-Nederlandse woordenlijst?



lidy
12 November 2008, 18:37
Weet iemand een Duits-NL PSP-woordenlijst te vinden op het net?

Alvast bedankt!

minQkel
12 November 2008, 19:53
Ik neem aan dat je nu op zoek bent naar een duitse paint shop pro (screenshots ofzo) waar de nederlandse vertaling bij staat?

Voor een lesje ofzo?

lidy
12 November 2008, 20:21
Nee, er zijn woordenlijsten waarin alle PSP-menu-onderdelen vertaald worden. Hier op Minatica staat bijvoorbeeld een link naar een site waar al die onderdelen vertaald worden van het Engels naar het Nederlands. Zoiets zoek ik, maar dan vanuit het Duits. Niet dat ik zoooo slecht ben in talen, maar er is soms weinig af te leiden uit de term die in een andere taal gebruikt wordt. Bovendien zijn 't soms lesjes die in andere versies van PSP gemaakt zijn en daar kan (denk ik) dan ook nog verschil in zitten.

peenif
13 November 2008, 12:43
Leider nicht - maar koppijn is 'Kopfschmerzen' dat weet ik wel.....hihi

minQkel
13 November 2008, 18:01
Nee, er zijn woordenlijsten waarin alle PSP-menu-onderdelen vertaald worden. Hier op Minatica staat bijvoorbeeld een link naar een site waar al die onderdelen vertaald worden van het Engels naar het Nederlands. Zoiets zoek ik, maar dan vanuit het Duits. Niet dat ik zoooo slecht ben in talen, maar er is soms weinig af te leiden uit de term die in een andere taal gebruikt wordt. Bovendien zijn 't soms lesjes die in andere versies van PSP gemaakt zijn en daar kan (denk ik) dan ook nog verschil in zitten.


Oké, ja dat was dus wat ik bedoelde :p heb gezocht maar niets gevonden