Volledige versie bekijken : office 2007 home and student



Timon22
12 November 2008, 18:48
hoi

ik heb ms office home and student 2007 geinstalleerd, maar als ik word of een andere office programma opendoe, begint hij opnieuw te installeren en configureren.
weet iemand hoe ik dat bestand toch van mijn pc en daarna opnieuw kan installeren?

btw: revo uninstaller helpt niet!

mvg
timon

berger
12 November 2008, 20:20
Is de installatie goed verlopen? Geen problemen met de code?
Waarop klik je als je wil starten? Ik vermoed op een snelkoppeling. Wat is het "doel" van die snelkoppeling (te bekomen via Eigenschappen).

Kun je eens zoeken met uw verkenner naar WINWORD.EXE (zo heet dat voor Office 2003, zal wel niet veranderd zijn denk ik), en indien gevonden, er op dubbelklikken. Dan zou MS Word moeten starten.

Revo uninstaller helpt niet zeg je. Bedoel je daarmee dat een verwijdering en herinstallatie van MS Office niets uithalen?

Timon22
12 November 2008, 20:23
ja van de installatie is alles goed gelopen.
als ik word wil opendoen, ging ik via start, alle programma, microsoft office en dan op een applicatie van office.

office 2003 stond niet op deze pc hier.

office 2007 was een trialversie dat ik genomen had, maar ik heb een andere code gebruikt dan dat ze op internet gaven.

revo uninstaller helpt niet bij het deinstalleren van office 2007

berger
12 November 2008, 22:45
Je kunt MS Office verwijderen via Configuratiescherm - Software en daar Microsoft Office aanklikken en kiezen om te verwijderen.

nadiamb
12 November 2008, 22:52
Is de installatie goed verlopen? Geen problemen met de code?
Waarop klik je als je wil starten? Ik vermoed op een snelkoppeling. Wat is het "doel" van die snelkoppeling (te bekomen via Eigenschappen).

Kun je eens zoeken met uw verkenner naar WINWORD.EXE (zo heet dat voor Office 2003, zal wel niet veranderd zijn denk ik), en indien gevonden, er op dubbelklikken. Dan zou MS Word moeten starten.

Revo uninstaller helpt niet zeg je. Bedoel je daarmee dat een verwijdering en herinstallatie van MS Office niets uithalen?
jawel ik heb zelf revouninstaller en het werkt wel degelijk
je doet iets verkeerd denk ik

Timon22
13 November 2008, 18:20
kan mij dan iemand helpen hoe ik moet uninstalleren via revo uninstaller?

via configuratiescherm gaat het niet omdat hij zegt dat ik het via de cd of downloadlocatie moet doen.

nu heb ik ontdekt dat microsoft office niet meer in configuratiescherm - software staat. maar het staat wel nog tussen alle programma's. maar als ik op iets klik, dan werkt het niet meer.
kan iemand keer helpen om heel mijn register op te kuisen van office, dat ik hem opnieuw kan installeren dan.

mvg timon

Merel
15 November 2008, 13:05
Voor het register opkuisen is CCleaner een uistekende tool.

Maar als je de software gewoon zijn gang laat gaan (herlees je allereerste zin hierboven) om opnieuw installeren en configureren, komt het dan niet in orde als vanzelf ?

In casu, zal de procedure vermoedelijk een paar keren vragen om een CD in de lezer te steken en misschien komt het uiteindelijk in orde ? Die situatie lijkt me op het eerste gezicht niet zo abnormaal, want verder blijven configureren/installeren is toch een normale zaak indien per ongeluk geen "full" installatie werd gevraagd met alle toeters en bellen.

Feit is dat de installatie NIET volledig werd uitgevoerd want dan komt dat sowieso in je configuratiescherm te zien.

Timon22
16 November 2008, 17:34
bij mijn zus heb ik het ook geinstalleerd, en daar is alles goed verlopen, ik doe het op deze pc van mijn vriendin en hier installeert hij constant.

echt normaal vind ik het niet dat wanneer je word of iets opendoet dat hij opnieuw configureert en installeert.
ik zal nu zien of hij het blijft doen, of als het toch weggaat met den tijd.

ik hou jullie op de hoogte

mvg
timon

Baloeke
16 November 2008, 22:47
ja van de installatie is alles goed gelopen.
als ik word wil opendoen, ging ik via start, alle programma, microsoft office en dan op een applicatie van office.

office 2003 stond niet op deze pc hier.

office 2007 was een trialversie dat ik genomen had, maar ik heb een andere code gebruikt dan dat ze op internet gaven.

revo uninstaller helpt niet bij het deinstalleren van office 2007

Ik heb de indruk dat het hier gaat over een illegale versie. Met een trial versie een andere code gebruiken dat je op het internet vind kan niet. Als zo een programma wordt gekocht, is op de cover de serial nummer vermeld.

Hoe ben je eigenlijk in het bezit gekomen van office 2007?

Timon22
17 November 2008, 19:43
ik heb het eerst gedaan met trial versie met code dat ik gevonden heb op het internet, maar heb hem gisteren opnieuw geinstalleerd met de code dat ik kreeg bij het afhalen van de trial versie en nog hetzelfde probleem

compuchrisje
17 November 2008, 22:45
Een mogelijkheid is, dat het probleem bij het IP-adres zit. Als je zus op hetzelfde adres woont als jij, jullie een router gebruiken, dan wordt die als IP bekeken door MS. Of je moet in je mail eens kijken of er na de download geen mail van Microsoft is gearriveerd (mogelijk bij de ongewenste mail) met een activeringsnummer.

Timon22
20 November 2008, 19:09
nee dat is het niet. maar plots is het gedaan. nu doet hij het al niet meer. dus het is opgelost.

mag gesloten worden