Volledige versie bekijken : windows download



salmax
14 November 2008, 11:04
is een windows versie gratis te downloaden een maat van mij heeft geen cd in de winkel gekregen van zijn home premium van vista hij heeft wel eigen licentie nrtje

en gaat dat voor xp ook kan ik terwijl ene maken voor mezelf het gratis lukt

slicky
14 November 2008, 13:12
dei cd/dvd zal hij nog waarschijnlijk moeten aanmaken via de backup functie van vista
dit lukt maar eenmalig
normaal als het een merk pc is staat vista op de recovery partitie;)

dannyma
14 November 2008, 15:10
slipstreamn of clonen en op dvd zetten als je het de volgende keer nodig hebt .
hier meer uitleg hoe je vista slipstream maakt en op dvd zet .
http://www.labnol.org/software/tutorials/slipstream-vista-sp1-bootable-windows-vista-dvd-integrated/2750/
met acronis software maak je perfecte copie van je systeem met bootsector .
kijk hier maar eens : http://www.acronis.com/pr/screenshots.html

compuchrisje
14 November 2008, 23:45
Op de pc van je maat zal wel een herstelpartitie staan (recovery console) die je kan terugzetten. (cfr slicky)
Voor je zelf (XP) kan je niet zomaar een versie downloaden, of je zit in de illegale regio.

dannyma
17 November 2008, 15:36
gratis downloaden ja zeker maar als er nooit zo en windows heeft op gestaan en je gaat hem gebruiken zal je zeker wga probleem krijgen en geen update's meer krijgen en zal je pc tot het minimum herleid worden in functie en zelfs kan de pc en zijn actieviteiten volledig gestopt worden omdat de rechten zijn van microsoft zodat je verplicht wordt om aankoop te doen van legaal windows stuursysteem ;).

gabriel
19 November 2008, 17:40
wel als er spake is van van een slipstream of een copie van ....valt het woord : illegaal , ik vroeger reeds gezegt dat er voldoende mogelijkheden zijn om dit via een ' legale ' weg te doen , en , wat nog erger is M$ geeft ZELF de oplossing , en het geldt even goed voor een originele cd als voor een herstel cd , dus 'illegaal ' wat voor een beest is dat ???????