Volledige versie bekijken : Firefox vecht met Itunes?



Alviarin
15 November 2008, 18:21
Hoi,

Ik surf met Firefox en al mijn mp3tjes zitten netjes gerangschikt onder Itunes. Nu als ik Itunes opstart, blokkeert mijn Firefox een tijdje tot Itunes is geladen.

Als ik in Itunes dan bv wat muziek herschik (playlists aanmaken, gegevens toevoegen etc.), blokkeert Itunes soms en dan ook weer Firefox.

Zou het kunnen dat die twee geen beste maatjes zijn? Of ligt het aan mijn configuratie? Ik heb nochtans Firefox 3 recentste versie en Itunes recentste versie herinstalleerd, maar het probleem blijft hetzelfde...

Ik heb Windows Vista Business.

Bedankt alvast voor de antwoordjes.

rommeke
16 November 2008, 19:43
Ik denk het niet want firefox heeft zelf z'n eigen add-on waardoor je vanuit je webbrower mediaspelers bedienen zoals iTunes!

De bediening gebeurt via de gebruikelijke play, pause, volgende en vorige knoppen vanuit FireFox zelf.

FoxyTunes kan van elk nummer de albumcovers tonen en de tekst van het nummer. Deze add-on werkt tevens met het andere programma van Mozilla: Thunderbird.

Via het menu Extra en de optie Add-ons is FoxyTunes overigens te configureren.

Download: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/219

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen

Grtz

Rommeke

Mss kan je door deze add-on je probleem verhelpen.

TweakerJan
19 November 2008, 22:41
Ligt dit misschien aan de kloksnelheid van je processor? Als je iTunes opent moet er misschien heel wat Gigabytes aan muziek gelezen worden? Dan zou het kunnen dat iTunes alles blokkeerd en voor zichzelf even gebruikt.