Volledige versie bekijken : Vista - AVG Anti-virus



Eagle_Forest
17 November 2008, 16:44
Heb een probleem met mijn laptop die nog maar 1 maand oud is !

Mijn probleem ligt wss aan mijn anti-virus programma AVG, die heeft denk ik windows bestanden verwijderd, en sindsdien kom ik tijdens het opstarten terecht bij een zwart beeld met foutcodes, waar ik niet veel aan heb.

1. insert windows vista disc
2. choose language
3. click repair

file: bootbcd

status: 0xc000000f

info:an error occurred while attempting to read the boot configuration data.

compuchrisje
17 November 2008, 23:01
Jij bent dus ook nog een slachtoffer. Kijk even hier (http://www.minatica.be/showthread.php?t=57783)voor de zelfhulp, een pc-zaak vraagt al gauw zo'n 50 € voor herstel.

HeDu
18 November 2008, 11:51
Als ik het een beetje begrijp lopen vista gebruikers met avg geen risico op deze fout??
Deze fout is dus nefast voor mensen die met xp draaien?
Is avg nu terug in orde? Wordt er een ander anti-virus programma aangeraden, of kan avg nu terug goed werken na hun update?
Bedankt.

Dopey
18 November 2008, 14:13
AVG werkt prima. Heb hier zelf trouwens geen last van gehad, blijkbaar één van de weinigen.:cool:

compuchrisje
18 November 2008, 23:24
AVG heeft voor vele gebruikers van de freeware versie, die klacht hadden ingediend, een mooie geste gedaan. Een jaar de full versie voor 0 euro. Dit kan bekeken worden als het gewoon toegeven van een fout door de éne, met vergoeding voor het ongemak, of als klantenbinding. In elk geval was het euvel geen opzet. En als een programmeur zijn programma aanbiedt in volle functie aan freeware gebruikers, vind ik dat op zich een heel genereus gebaar. Dit omdat er toch nog een kleine keuze aan alternatieven bestaat. Een flink deel AVG-gebruikers is na dit voorval overgeschakeld naar een andere virusjager.

dannyma
19 November 2008, 00:33
na hier en laptop van en vriend ook de pineut was heb ik toch terug beslist om met avg verder te gaan en tot heden loopt alles terug als daarvoor en ben samen met haar ook bij avg gebleven . omdat ik had uitgelegd had dat bij iedere av kan gebeuren of sotware makers . eerst dacht ze dat haar broer hem naar de knoppen had gedaan :Dheb dit dan ook onmiddelijk recht gezet dat hij daar voor niks tussen zat ;).
je zou zeggen waarom niet verandert ? awel omdat deze op toch veroudere laptop met weinig aan boord zuinig is met ram geheugen voor avg software en pluspunt :cool:.

TweakerJan
19 November 2008, 22:36
Mensen die het niet voor hebben met AVG? Dit is te wijten aan de update die AVG zondag avond of nacht heeft verricht. Iedereen die de uren later zijn Pc opstarte ondervond geen problemen meer. Opstarten in veilige modus proberen. F8 bij het booten.