Volledige versie bekijken : internet problemen



andre verspeete
17 November 2008, 19:01
halloo,
Wie kan mij helpen?
ik heb windowns vista home
Telkens als ik aan het surfen ben raak ik regelmatig vast op een site
en moet ik het progr afsluiten.
Heeft iemand raad?
groetjes

Peter.B
17 November 2008, 19:04
krijg je een foutmelding te zien?
welk een browser heb je?

andre verspeete
17 November 2008, 19:11
krijg je een foutmelding te zien?
welk een browser heb je?
ik krijg geen foutmeldingen
en het is een standaard internet explorer

Peter.B
17 November 2008, 19:20
kan je eens een link plaatsen naar deze site.

red devil
17 November 2008, 19:50
Kan van dit probleem mee spreken.
Blijkbaar ligt het aan Vista, vroeger xp gehad nooit geen problemen gehad
Heb nu sinds een week vista en pc loopt dikwijls vast tijdens het surfen ook bij het bekijken van bijlagen in emails
Lang leve xp zou ik zeggen

andre verspeete
17 November 2008, 22:00
Kan van dit probleem mee spreken.
Blijkbaar ligt het aan Vista, vroeger xp gehad nooit geen problemen gehad
Heb nu sinds een week vista en pc loopt dikwijls vast tijdens het surfen ook bij het bekijken van bijlagen in emails
Lang leve xp zou ik zeggen
ja dat denk ik ook van vista,maar erger mij ook aan norton en denk die te verwijderen
en er nod 32 op te zetten.
bedankt

Dopey
18 November 2008, 18:54
Heb met Vista nog geen problemen gehad om te surfen, alles verloopt vlotjes. Surf wel met Firefox.


ja dat denk ik ook van vista,maar erger mij ook aan norton en denk die te verwijderen
en er nod 32 op te zetten.

Norton is wel een serieuze rem op heel je systeem ja :damn:

red devil
19 November 2008, 10:33
Dan hebt ge geluk
Ik heb hier een splinternieuwe pc met vista op en heb niks anders dan problemen met vastlopen
als dit nog lang aanhoud zet ik me xp erop daar had ik 8 jaar geen enkel probleem mee, maar ik zal eens firefox proberen misschien is het dan wat beter lhoewel in email en andere bewerkingen loopt die ook soms vast
dus kalm blijven is de boodschap

TweakerJan
19 November 2008, 22:35
Geen Norton installeren! 80% van de virussen die circuleren op het internet zijn geschreven door personeel van Norton. Je bent minder vatbaar want ze sturen hun virussen niet naar hun klanten, maar zo'n zaakjes steun je niet! AVG Free Edition (of legale Full) of Avast zijn mijn aanbevelingen. Je PC zal dan niet vastlopen met Vista.

Merel
20 November 2008, 22:51
Van welke Norton wordt er hier gesproken ? Ik heb momenteel de NIS2009 draaien in proefversie. Op het eerste gezicht lijkt dit goed te draaien. (het is naar hun zeggen een software die het systeem maar zeer licht belast)

@ Andre Verspeete
"het programma afsluiten" schrijf je. Bedoel je slechts de browser of moet je ook Windows afsluiten omdat het vastloopt ?

Dopey
21 November 2008, 01:05
Heb hier zelf een hele tijd Norton gehad, niets anders dan miserie. Door Norton startte de pc traag op, en sloot hij ook veel trager af. Nu met AVG zit ik op een TGV (lol, da rijmt:lol:).

@ Andre....heb je al eens een andere browser geprobeerd? IE staat er bij mij nog wel op, maar gebruik deze amper, enkel als ik iets wil binnenhalen van de MS site.