Volledige versie bekijken : Gratis Webhost met PHP



wazda
19 November 2008, 11:37
Hallo, toch m'n bericht hier maar eens plaatsen voor eventuele geinteresseerden:

Ben zelf lang op zoek geweest naar gratis hosting zonder reclame.:rolleyes:
En je gelooft het nooit, maar ik heb gevonden wat ik wou! :D

Je krijgt er alles gratis!!!! Zonder reclame!
Je krijgt er 1500 MB webruimte en 100 Giga bandbreedte!
Ze hebben een cPanel met je eigen PHP met MySQL Database.
Echt de max! :good:
Ik gebruik hen nu een maand of 3 en alles loopt supergoed!
Scripts en systemen zoals Drupal, Geeklog, Joomla, Xoops, WordPress, b2evolution, phpBB2, SMF, OS Commerce, ViPER Guestbook, Coppermine Photo Gallery, PhpWiki, PHPauction, WebCalendar..... kunnen met één klik geinstalleerd worden

Ah, whatever, zoek het zelf uit! :evil:
Hier is de link gratis webhosting (http://www.000webhost.com/)

Geen dank! :bow:

Pjj
19 November 2008, 14:00
Toch wel dank, ziet er interessant uit! :)

Sinkfun
19 November 2008, 14:08
Hallo, toch m'n bericht hier maar eens plaatsen voor eventuele geinteresseerden:

Ben zelf lang op zoek geweest naar gratis hosting zonder reclame.:rolleyes:
En je gelooft het nooit, maar ik heb gevonden wat ik wou! :D

Je krijgt er alles gratis!!!! Zonder reclame!
Je krijgt er 1500 MB webruimte en 100 Giga bandbreedte!
Ze hebben een cPanel met je eigen PHP met MySQL Database.
Echt de max! :good:
Ik gebruik hen nu een maand of 3 en alles loopt supergoed!
Scripts en systemen zoals Drupal, Geeklog, Joomla, Xoops, WordPress, b2evolution, phpBB2, SMF, OS Commerce, ViPER Guestbook, Coppermine Photo Gallery, PhpWiki, PHPauction, WebCalendar..... kunnen met één klik geinstalleerd worden

Ah, whatever, zoek het zelf uit! :evil:
Hier is de link gratis webhosting (http://www.000webhost.com/)

Geen dank! :bow:

Hmmh, ziet er inderdaad Interesant uit,

Toch vraag ik me af, Wat jij hiermee krijgt als je meer mensen naar hun site lokt? "http://www.000webhost.com/82831.html" die 82831 staad warschijnelijk Voor uw "klanten-nummer".
En dit doet me vermoeden dat toch niet alles zo gratis is, Als ik verkeerd ben, gelieve mij dit te zeggen.
Anders, Als het echt, alles gratis zonder reclame is, dan is het toch wel te mooi om waar te zijn.

edit; heb dit al gevonden;



http://www.000webhost.com/images/icons/affiliate.gif Refer visitors to our website and get paid!


Send visitors to our website and for each registration we will pay you $5!
Payment will be send by check, wire transfer or PayPal once you will accumulate $100 (or 20 signups) every month.



Ik gebruik nu voor eventjes www.110mb.com (http://www.110mb.com) , deze zijn ook gratis, en zonder reclame voor de "bezoeker", maar jij ziet wel reclame op je "admin" interface, je kunt maar bestanden tot 8mb uploaden en om Mysql ondersteuning enzo te hebben, moet je extra betalen.

Grtz. dark
<3

wazda
19 November 2008, 17:11
Anders, Als het echt, alles gratis zonder reclame is, dan is het toch wel te mooi om waar te zijn.


Hey Darkwiesten,

Test het gewoon uit en je zal zien dat het reclamevrij is! Ik heb er al dagenlang mee geexperimenteerd. :cool: Je kunt er tevens gewoon en "ook" gratis je domeinnaam aankoppelen.
Anyway, niemand is verplicht hoor (voor de non-believers):devil:
Just check it out (http://www.000webhost.com/)! hehehe

Grtz

Breskuz
19 November 2008, 17:19
je hebt wel veel mogelijkheden op die host :) dat was me wel opgevallen

TweakerJan
19 November 2008, 18:00
Er is wel een nadeel! Stel je hebt een succesvolle domeinnaam en deze heb je gehost bij 000webhost. Oke alles gaat prima. Maar als je 30 of 40 dagen hun geen admin login hebt gedaan bij members.000webhost.com dan wordt je account automatisch verwijderd!!

Dexter
19 November 2008, 18:25
Volgens mij is het duidelijk: hij gebruikt onze onwetendheid om er zelf van rijk te worden....

foei foei

Adri

Sinkfun
19 November 2008, 18:51
Volgens mij is het duidelijk: hij gebruikt onze onwetendheid om er zelf van rijk te worden....

foei foei

Adri

Dat dacht Ik dus ook al :p

en dus het vorige was het addertje.

maar dan vraag ik me toch af Hoe kunnen ze zoveel (5$ per geregistreerde gebruiker) Vrijmaken, als er NERGENS reclame is...

grtz. Dark :)

TweakerJan
19 November 2008, 19:19
Ja, die vraag had ik ook! Overduidelijk dus! Niemand gaat geld uitgeven op internet uit zijn eigen zak, toch niet om leden te trekken!

Pjj
19 November 2008, 21:15
Komaan jongens, er is nu toch niets mis mee.
+ de voorwaarden voor die vijf dollar, eer die wordt uitbetaald ga je al heel wat mogen doen.

wazda
19 November 2008, 22:11
Gasten,

Ik begrijp junder nie. Van mij moeten jullie echt niets hoor!
GRATIS is GRATIS, en als ik daar nu 5 $ mee verdien om in m'n gat te steken of dienen webhost te promoten of nie... jullie betalen zelf toch niks!? Meer zelf, promoot ook hé als je ballen hebt en verdien zelf 5 $! BASTA! zijn jullie dan jaloers of zo?

Wie beter vindt dan deze host, met alles erop en eraan en zonder reclame plz, laat het me weten, ik betaal je een pint...

Maar nu komt de quote van de nerd van het jaar *tromgeroffel*



Er is wel een nadeel! Stel je hebt een succesvolle domeinnaam en deze heb je gehost bij 000webhost. Oke alles gaat prima. Maar als je 30 of 40 dagen hun geen admin login hebt gedaan bij members.000webhost.com dan wordt je account automatisch verwijderd!!


*Tadaaaaaaaaaaaaaaaa*

_____"Succesvolle domeinnaam" zegt onze vriend TweakerJan (ooops, TweakerJan from the A-Team) met de nadruk op Succesvol. Maaaaarrrr, als je 30 tot 40 dagen geen admin log hebt..... oooh weaaahhhh.
hoe succesvol kan je site of zoals TJ het stelt "domeinnaam" nu zijn als je binnen den 30 dagen niks update??? :wall:________ yep, very succesvol

OH, BTW, buiten die enkelen (zoals Pjj) die het toch apprecieëren...
dit wordt waarschijnlijk de eerste en de laatste post van mij hier op dit forum (aangezien de vele miereneukers):wtf:

Byez, take care

TweakerJan
19 November 2008, 22:20
?

dit wordt waarschijnlijk de eerste en de laatste post van mij hier op dit forum (aangezien de vele miereneukers)Ja we gaan je missen met je vier posts. Ben je al ooit uitbetaald geweest? Ik wel hoor via mijn affiliate programma!
En je kan zeker een succesvolle domeinnaam hebben zonder in je adminpanel in te loggen. De nieuwe CMSsystemen zijn daar zo op voorzien dat je alles met de ingebouwde WYSIWYG-editor kan veranderen. In je adminpanel staat voor de rest niet meer hoor! MySQL databanken... die zijn al lang gemaakt op voorhand, ... nog iets? Dus het kan dus WEL zijn dat je website wordt verwijderd, je bron van inkomsten misschien!

wazda
19 November 2008, 22:36
?
Ja we gaan je missen met je vier posts. Ben je al ooit uitbetaald geweest? Ik wel hoor via mijn affiliate programma!
:bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow:

Oh grote TweakerJan met je 9 posts, jij bent de guru van alle affiliates en merchants, had ik nog niet gezien...
ontferm mij, verlos mij van alle zonden... gij die al is uitbetaald via een affiliate programma.... amen :bow:

Sinkfun
20 November 2008, 19:07
:bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow:

Oh grote TweakerJan met je 9 posts, jij bent de guru van alle affiliates en merchants, had ik nog niet gezien...
ontferm mij, verlos mij van alle zonden... gij die al is uitbetaald via een affiliate programma.... amen :bow:

Sarcasme ++

Ik, en de andere leden willen gewoon weten wat er zo goed aan is, waarom je het zo aanprijst. Als het echt zo goed is, en echt helemaal geen negatieve kanten heeft, dan vind ik dat zeker een goede site. Maar bij die $5 per geregistreerde gebruiker stel ik me toch ook wel serieuze vragen. En antwoord op de vraag hierboven "Heb jij al geld gezien" hebben we ook nog niet gekregen.

Trouwens, Wij vragen enkel uitleg, en het ziet er inderdaad naar uit dat jij dit gewoon post om geld in Uw laatje te krijgen. "Probeer het uit" vind ik niet echt een deftig antwoord, alsook uw taalgebruik in uw vorige post.

Grtz. Maxim

Pjj
20 November 2008, 20:11
Send visitors to our website and for each registration we will pay you $5!
Payment will be send by check, wire transfer or PayPal once you will accumulate $100 (or 20 signups) every month.
Wat dus wil zeggen dat je: eenmaal je 100 dollar, dus 20 registraties PER MAAND hebt, eindelijk uitbetaald wordt.
Er zijn er inderdaad velen die het proberen, maar slechts weinig zullen echt uitbetaald worden denk ik > inkomsten voor het bedrijf wegens extra registraties.

Sinkfun
20 November 2008, 20:22
Wat dus wil zeggen dat je: eenmaal je 100 dollar, dus 20 registraties PER MAAND hebt, eindelijk uitbetaald wordt.
Er zijn er inderdaad velen die het proberen, maar slechts weinig zullen echt uitbetaald worden denk ik
> inkomsten voor het bedrijf wegens extra registraties.

Hmmh,... Maar alles is gratis en zonder Reclame, hoe kunnen ze dan uit iedere registratie 5 Dollar halen? Ik vind het nog steeds een raar geurtje hebben.
:wall:Voor mij is het dus niet meer duidelijk -_- Gratis, geen reclame en dan 5$ aanbieden voor nieuwe registraties...

Grtz. dark

ultddave
21 November 2008, 13:13
Lees de FAQ dan weet je het:

Why your service is free?



We have 3 funding sources: we own paid hosting company, and we have strong financial ground; our service is user donations supported - each day we receive donations from happy users; and finally, we earn money by offering paid upgrades for those who need more disk space and more services.
Hoe meer mensen, hoe meer kans op donaties, hoe meer kans dat ze upgrades en dergelijke kopen. Maar het is inderdaad een rare manier om klanten te 'lokken' dmv willekeurige mensen uit te betalen in dollar :P

Lees de http://www.000webhost.com/includes/tos_affiliates.php terms of service maar eens. :)

>Only referrals that contain a hosting package signup and activation qualify for commissions. Referred individual(s) must have active website for at least 31 days. Active website is website with at least 10 visitors per day. If account that you refer fails to get at leat 10 visitors per day and it is not changed in 14 days, user account is terminated. <


- Dave -

Pjj
21 November 2008, 19:46
Lees de FAQ dan weet je het:

Why your service is free?



We have 3 funding sources: we own paid hosting company, and we have strong financial ground; our service is user donations supported - each day we receive donations from happy users; and finally, we earn money by offering paid upgrades for those who need more disk space and more services.
Hoe meer mensen, hoe meer kans op donaties, hoe meer kans dat ze upgrades en dergelijke kopen. Maar het is inderdaad een rare manier om klanten te 'lokken' dmv willekeurige mensen uit te betalen in dollar :P

Lees de http://www.000webhost.com/includes/tos_affiliates.php terms of service maar eens. :)

>Only referrals that contain a hosting package signup and activation qualify for commissions. Referred individual(s) must have active website for at least 31 days. Active website is website with at least 10 visitors per day. If account that you refer fails to get at leat 10 visitors per day and it is not changed in 14 days, user account is terminated. <


- Dave -
;)
Zoals ik dus al zei, er zijn er velen die het proberen > meer users, maar er zijn er weinig die er in slagen :)

Sinkfun
21 November 2008, 21:12
Lees de FAQ dan weet je het:

Why your service is free?



We have 3 funding sources: we own paid hosting company, and we have strong financial ground; our service is user donations supported - each day we receive donations from happy users; and finally, we earn money by offering paid upgrades for those who need more disk space and more services.

Hoe meer mensen, hoe meer kans op donaties, hoe meer kans dat ze upgrades en dergelijke kopen. Maar het is inderdaad een rare manier om klanten te 'lokken' dmv willekeurige mensen uit te betalen in dollar :P

Lees de http://www.000webhost.com/includes/tos_affiliates.php terms of service maar eens. :)

>Only referrals that contain a hosting package signup and activation qualify for commissions. Referred individual(s) must have active website for at least 31 days. Active website is website with at least 10 visitors per day. If account that you refer fails to get at leat 10 visitors per day and it is not changed in 14 days, user account is terminated. <


- Dave -

Prachtig, Dit is nu exact het antwoord waar ik op aan het wachten was. Je kunt dus enkel geld verdienen als je zelf een actieve site hebt (meer dan 10 bezoekers per dag) EN je "vriend" ook een actieve site weet op te bouwen, wat natuurlijk wel moeilijk is... wat dus ook kan resulteren in het niet uitbetalen van die $5 .

m.a.w. Weinig kans dat je die 5 dollar ziet,
maar verder van de rest, ziet het er dan toch nog cava uit. Maar dit kun je dus maar weten als je het test, en ik heb het dus voorlopig (nog) niet nodig.

grtz. Dark

Grtz. Darkwiesten

Jelle
22 November 2008, 18:16
GRATIS is GRATIS, en als ik daar nu 5 $ mee verdien om in m'n gat te steken of dienen webhost te promoten of nie... jullie betalen zelf toch niks!? Meer zelf, promoot ook hé als je ballen hebt en verdien zelf 5 $! BASTA! zijn jullie dan jaloers of zo?

Promoot en verdien? Leuk, maar daar dient ons forum niet voor zoals je in de forumregels (http://www.minatica.be/faq.php) kan lezen.

Het doel is hier niet om met je eerste post meteen geld te gaan verdienen, maar om mensen te helpen en serieus te discussiëren. Zo kan een *gewoon* topic waarin gratis webhosts bediscussieerd worden met hun voor- en nadelen wel.

Dit topic gaat op slot en de affliatelinks zijn verwijderd.