Volledige versie bekijken : een vraagje!!!



druppeltje
19 November 2008, 15:23
hallo
ik heb op netlog buddypoke toegevoegt (er zullen er hier wel zijn die daar ook op zitten zeker??)
nu heb ik gehoort van iemand dat daar een virus zou op zitten op buddypoke wat ik echter razar zou vinden want dan zette ze da er toch ni op he
maar ik dacht zal het toch maar eens voor alle zekerheid vragen he
een gewaarschuwt man is er twee waard (of zo iets in de aard
grtjs

Sinkfun
19 November 2008, 15:29
njah,

Alles op het internet is mogelijk,
maar eerst en vooral denk ik niet dat netlog het zich kan veroorloven iets aan zijn 1000..den gebruikers af te lever dat een virus bevat. Nu zeg je "maar ze werden door een ander bedrijf gemaakt" , Dit klopt, maar netlog vermeld ook het volgende;


Dankzij Applicaties kan je extern ontwikkelde toepassingen gebruiken op Netlog. Deze applicaties werden niet door Netlog ontwikkeld. Wegens een strenge kwalitatieve selectie is het aanbod voorlopig nog erg beperkt. We verwachten in de komende maanden honderden applicaties te kunnen aanbieden.

Ook is het een "gewone" flash applicatie die je ziet in een browser, je download niet iets rechtstreeks naar je pc. Dus ik denk dat hetgeen u hier net verkondigt een roddel is om de nieuwe feature van Netlog te laten uitdraaien op een flop.

Grtz. Darkwiesten

druppeltje
19 November 2008, 15:52
dacht het al hoor maar ja tegnwoordig kun je alles verwachten met die virussen
grtjs

Obsessed
20 November 2008, 00:57
Buddypoke bevat helemaal geen virus hoor Druppeltje.

Het berichtje dat werd rondgestuurd door één of ander kwaadwillig figuur is dus een zogenaamde hoax.
Lees HIER (http://www.virusalert.nl/?show=hoax&id=281&name=Buddy%20Poke%20hoax%20(hyves)) maar.