Volledige versie bekijken : Pixmania



Pjj
22 November 2008, 14:01
Heeft iemand ervaring met Pixmania? De prijzen zijn wel mooi laag :good:
Maar de reviews over de customer service oa zijn niet al te lovend.
Hoewel de kans ook bestaat dat ik deze niet nodig heb :)
Dus ja, shout!

ghost
22 November 2008, 16:15
Ik heb daar in de tijd een fotocamera gekocht , tot nu toe niks teklagen plus op tijd geleverd.

Merel
23 November 2008, 19:15
Pixmania is een webshop met multinationale allure en dan heb ik mij eens bezig gehouden met van één artikel de prijs op te vragen op hun verschillende websites. De resulterende vergelijking was een mooie illustratie van het feit dat "BTW tarieven" en "marketing-politiek" de prijzen heel erg doen uiteenlopen (zelfs al is het binnen dezelfde firma, naargelang het land.)

Maar meestal is het onmogelijk iets te bestellen in de buitenlandse vestigingen, als er een Belgische vestiging bestaat. Zal vermoedelijk ook wel zo zijn met Pixmania ?
De website valt niet erg in mijn smaak, met hun opdringerige pop-ups en inderdaad ik las in de loop van de jaren wel enige klachten, die me weerhielden te bestellen, al zijn de prijzen wel competitief.

Pjj
23 November 2008, 21:12
Maar meestal is het onmogelijk iets te bestellen in de buitenlandse vestigingen, als er een Belgische vestiging bestaat. Zal vermoedelijk ook wel zo zijn met Pixmania ?
Als dit zo zou zijn, zou dat wel een opdoffer zijn. We zijn namelijk van plan in Engeland te bestellen, omdat het daar een pak goedkoper blijkt te zijn.

Pedro
24 November 2008, 11:19
Ik heb al enkele dingen besteld bij Pixmania: een tekentablet, een All-in-One-printer... : snelle levering, lage prijzen... alleen opletten als de transportkosten erbij geteld zijn dat de prijs niet hoger is dn in de winkel... goed vergelijken!

TweakerJan
24 November 2008, 22:44
Alles valt kapot door hun bezorgers. 5 keer DVDs besteld. Cakebox 2 keer in stukke van één! Opgelet koop er geen dure dingen!

Pjj
25 November 2008, 21:23
Ik heb al enkele dingen besteld bij Pixmania: een tekentablet, een All-in-One-printer... : snelle levering, lage prijzen... alleen opletten als de transportkosten erbij geteld zijn dat de prijs niet hoger is dn in de winkel... goed vergelijken!
Was dit de Belgische of een buitenlandse versie?

Pedro
26 November 2008, 11:13
Was dit de Belgische of een buitenlandse versie?
Wat bedoel je, de apparaten of Pixmania?

Pjj
26 November 2008, 14:03
Pixmania: bv. de Engelse versie (Groot Brittanië) of Duitsland of ...

Pedro
28 November 2008, 10:24
http://www.pixmania.be/be/nl/home.html?itag=3758
de belgische dus...

frozenmermaid
28 November 2008, 11:49
heb mijn camera destijds daar gekocht, geen problemen (heb zelfs een lens dubbel ontvangen, shhht) maar als iets stuk was, moest je het retourneren naar Frankrijk en dat kost véél geld.
Soms is het duurder dan bij gewone winkels.

LASA
28 November 2008, 12:53
op sommige dingen zit geen of een niet volledige garantie.

andre verspeete
28 November 2008, 18:14
pixmania heeft een afhaalmagazijn in brussel(anderlecht)