Volledige versie bekijken : Proshow exe



Pjotr
23 November 2008, 12:45
Ik heb op enkele jaren een hele reeks proshow slideshows gemaakt met extensie .exe
Ik zou graag op televisie de shows tijdens een feestje op de tv laten afspelen, op zich geen probleem natuurlijk.
Maar ik zou graag de exe files na elkaar laten afspelen is dit mogelijk via een progje of zo.

Alviarin
23 November 2008, 19:35
Ik gebruik dat programma ook. Zeer handig. Maar ik vrees dat je niet met exe direct van je DVD speler op je TV kunt afspelen. Tenzij je je pc koppelt aan je TV misschien.

Ik denk dat er niets anders op zit dan heel de zwik te converteren naar een op DVD afspeelbaar formaat.

Pjotr
24 November 2008, 13:46
Het is inderdaad de bedoeling om de pc op de tv aan te sluiten.
De filmpjes via pc afspelen op mijn tv is geen probleem.
In een map zitten alle filmpjes.exe ik zou ze dus allemaal achter elkaar willen laten afspelen.
Dus mischien met een scriptje of zo de exe's achter elkaar laten openen.

Pjotr
24 November 2008, 13:50
Ik gebruik dat programma ook. Zeer handig. Maar ik vrees dat je niet met exe direct van je DVD speler op je TV kunt afspelen. Tenzij je je pc koppelt aan je TV misschien.

Ik denk dat er niets anders op zit dan heel de zwik te converteren naar een op DVD afspeelbaar formaat.

Direct een dvd branden met proshow geeft ook een heel goed resultaat.
Maar het zijn vooral de oude filmpjes die ik niet op dvd heb.
Ik heb tijdens het maken van de show's ook regelmatig een mpg van gemaakt maar deze kwaliteit is bij het afspelen op tv te slecht.