Volledige versie bekijken : inlognaam en wachtwoord in outlook



Torro124
24 November 2008, 21:23
Hallo.
Ik draai met xp-pro sp3 en office 2003.
In outlook heb ik 4 verschillende emailaccounts actief.
Nu krijg ik bij 1 emailaccount geen email meer verzonden. Ik krijg de melding dat mijn inlognaam en wachtwoord niet akkoord zijn. Er is niets veranderd en het heeft altijd gewerkt.
Voor de volledigheid heb ik het nog maar eens een keer opnieuw ingegeven, echter zonder resultaat.
Tot overmaat van ramp hangt mijn bericht vast in postvak uit. Ik kan het niet meer verwijderen, annuleren of wat dan ook. Elke zoveel minuten komt die verdomde foutmelding als pop-up.
Hoe krijg ik dat bericht verwijderd?

Merel
24 November 2008, 23:45
Het een Outlook probleem, geen Windows probleem
Een turnaround : http://www.minatica.be/showthread.php?t=57871

Merel
25 November 2008, 18:08
Omdat het over hetzelfde probleem gaat als hier in deze topic, ga ik nu (25 nov.) wat informatie bij de andere topic toevoegen. Zie link hierboven.

Torro124
25 November 2008, 18:14
ik had dat topic al gevonden, maar dacht niet dat dat hetzelfde probleem was.
Ik las hier vanalles over Norton en weet ik al wat niet meer. Bij mij heeft het niets met een firewall of zo te maken. Van de 4 adressen doen het er 3 nog prima en 1 vertikt het plotseling en is ook niet meer aan de gang te krijgen.
Ik heb het probleem nu opgelost door bij die ene het smtp adres van de andere te gebruiken waardoor de mail toch verzonden wordt en mijn postvak uit leeg is, maar het is natuurlijk een oplossing van niks