Volledige versie bekijken : problemen met links en foto's



kolarken
25 November 2008, 14:54
had het hiernet weer voor ik wil op nieuwe post klikken maar ging niet. dit gaat pas nadat ik pagina refresh:damn:


weet iemand hoe het komt waarom ik eerst een pagina moet refreshen voor ik op bepaalde links kan klikken?

zoals bijvoorbeeld op netlog als ik naar een profiel ga en ik wil op een foto klikken dan moet ik eerst refreshen en dan pas kan ik op foto klikken.

en ik weet dat het niet aan de pagina van netlog zelf ligt want thuis heb ik er geen problemen mee.

tis enkel hier op het werk.

heb al drie x gebeld naar de mensen van onze IT dienst ma ofwel zijn die te dom ofwel zijn die te tam.

kweet alleen dat het opgelost moet zijn voor maandag http://v.netlogstatic.com/v3.00/888//s/i/smilies/wacko.gif

moet binnenkort zendingen ingeven via dhl online en aangezien ik altijd die pagina moet refreshen alvorens verder te gaan ben ik altijd men gegevens kwijt

als ik iemand oplossing weet ik zou hem eeuwig dankbaar zijn

berger
25 November 2008, 15:08
Je hebt anders wel sympathieke collega's!

kolarken
25 November 2008, 15:17
Je hebt anders wel sympathieke collega's!

tegen wie zeg jet :damn:

verleden week hebben ze men pc overgepakt hebben vijf minuten staan prutsen. heeft toen gezegd wacht ff tien minuten met het gebruik van internet misschien is het dan opgelost.

ja hallo :damn:

berger
25 November 2008, 18:12
Misschien ze het eens beleefd vragen en het probleem verstaanbaar uitleggen, je weet maar nooit met die domme en tamme IT'ers.

papypc
28 November 2008, 16:07
Staat er op de zaak een proxy-cache (HW + SW op de LAN) ? misschien even aan IT vragen de settings ervan te controleren, en ook het deeltje SW op je PC die er mee in verbinding staat. Is jouw PC de enige op de zaak met dat probleem ?