Volledige versie bekijken : Bestanden teug halen



Aldo
26 November 2008, 16:01
Hallo iedereen,

Vorig jaar op school had ik een bestand dat ik nu nodig heb, alle pc's op school zijn geformatteerd dus kan ik het niet zomaar terug halen. Ik heb het met een recover programma geprobeerd om terug te halen maar als ik het programma laat lopen komt er iets op van dat ik als administrator moet inloggen.

Mijn vraag is, zijn er nog mogelijkheden om deze bestanden terug te halen?

OS is XP.
Ik denk dat alles op de server staat, maar als ik dat probeer met mijn USB dan komt dat berichtje van de administrator ook op.

Mvg,
Aldo

Dopey
26 November 2008, 21:23
Vraag mss aan de admin of hij je kan helpen. Als je op een schoolnetwerk zit zal dat niet anders gaan (of je moet al hacken.....en dat mag niet hé). Hij zal je wel willen helpen, niet?

Jaaanskeh
26 November 2008, 21:25
Neen die bestanden zijn niet zomaar terug te halen. Uw bestanden staan niet op de computer maar op de server ;). De enige die je kan helpen is de administrator van het netwerk met een backup van toen :)

Baloeke
26 November 2008, 22:36
De kans is zeer klein, om een bestand dat een jaar geleden verwijderd is terug te halen. Bestanden die verwijderd worden kunnen in principe worden terug gehaald, maar het is raadzaam om zo weinig mogelijk schrijfactiviteit te laten plaatsvinden.
In een school denk ik dat er veel bestanden worden gemaakt en ook veel bestanden worden verwijderd.