Volledige versie bekijken : bericht komt niet aan via hotmail



diverjan
27 November 2008, 17:03
Een raar iets, ik stuur reeds geruime tijd via hotmail verscheidene mails.
plotseling is er één iemand die mijn mails niet meer kan ontvangen maar nog wel naar mij kan mailen.
ik heb al geprobeerd om mezelf en anderen een mail te sturen en dit is geen enkel probleem, ook al geprobeerd via verscheidene computers, ook geen enkel probleem.
die persoon opgebeld en daar sta ik niet als "geblokkeerd" of "ongewenst".
en er is daar ook geen probleem met ontvangen van andere mails, enkel die ik verzend komen niet aan.
Nochtans staan ze bij mij vermeld als "verzonden"

weet iemand waaraan dit kan liggen en eventueel de oplossing ?

bij voorbaat dank voor de reactie's

Dopey
27 November 2008, 22:27
Is die persoon er wel zeker van dat je niet geblokkeerd staat? Mss een domme vraag maar je weet maar nooit hé ;)

Jule
27 November 2008, 23:53
Deze ontvanger is toevallig geen Telenetklant? Het zou niet de eerste keer zijn dat ze hun spamfilter zo strak toedraaien dat een mail verzonden uit Hotmail niet terecht komt ....

diverjan
28 November 2008, 17:18
Neen, ik weet zeker dat ik niet geblokkeerd sta, zelfs hulp van de dochter (en de jeugd kent er wat van) heeft dit nagekeken.

En Yepp, ze is telenet-klant.
maar als die spamfilter dit dan tegenhoudt, hoe los je dit dan op ???

Jule
29 November 2008, 00:53
En Yepp, ze is telenet-klant.
maar als die spamfilter dit dan tegenhoudt, hoe los je dit dan op ???Dat is de fout van Telenet. U of de ontvanger kan daar maar weinig aan doen. De telenetklant kan klacht neerleggen bij Telenet, maar dit wil niet zeggen dat daar gehoor wordt aangegegeven. Degene die het willen geloven, praat ik een yahoo of gmail of .... adres aan. Bij firma's waar ik zaken mee doe, ligt dit moeilijker. Maar bij hen is Telenet dan weer iets minder doof...:damn:

diverjan
29 November 2008, 11:31
er zal dan een ander mail adres komen.

bedankt aan allen voor de info

Mvg
Jan