Volledige versie bekijken : leesbevestiging probleem,wie helpt?



crazymandance
28 November 2008, 22:10
Hey vrienden,ik zit met een probleempje aangaande m'n Outlook ,meer bepaald met de "leesbevestiging"optie
Het is namelijk zo ,ik gebruik 2 accounts om mailtjes te sturen ,één met m'n echte naam en ééntje met een nick.
Het account met m'n echte naam is ingesteld als hoofdidentiteit,maar wanneer ik een mailtje ontvang en de afzender vraagt om een leesbevestiging , en ik klik "JA" dan krijgt hij een bevestigingsmail terug met als afzender m'n nickname en niet de naam die ik als hoofdidentiteit gebruik.

Op die manier heeft een nick niet veel zin meer,dus wil ik dit veranderen, een leesbevestiging versturen naar wie er om vraagt moet dus wel degelijk m'n hoofdidentiteitadres zijn... ,hoe pak ik dit het best aan ?
Is er ergens een instelling,dat ik dit kan aanpassen...?:eek:

HELP!!!!!

Alvast bedankt!

Baloeke
28 November 2008, 22:20
De ontvanger stuurt in principe de leesbevestiging. Als de mail toekomt via je nick account, gaat deze de leesbevestiging versturen.

crazymandance
28 November 2008, 22:28
Beste Baloeke,da's nu juist het probleem,de mail komt aan op m'n hoofdidentiteit,en toch wordt de bevestiging verstuurd met m'n nick!!!????

Dat wil ik juist veranderen,maar hoe?:wall::wall::wall:

Mr. Badness
28 November 2008, 22:58
Ik heb dit probleem ook al gehad maar krijg het ook niet goed....

crazymandance
30 November 2008, 16:50
Is er nu nergens geen goede pc-ziel die me helpen kan?

Please?????????????????:damn:

ghost
30 November 2008, 18:08
Heb je het eigenlijk over outlook express?
Als je op bestand klikt , en dan identiteit beheren klikt , staat dan dat vakje aangevinkt met de juiste naam?