Volledige versie bekijken : USB muis laptop



Baloeke
29 November 2008, 23:13
Hoi makkers,

Mijn extra muis op mijn laptop, met vista, werkt niet meer. Deze extra muis heeft altijd gewerkt, tot op heden. In het configuratiescherm, apparaatbeheer zie ik geen fouten staan (gele vraagtekens). Een andere muis geeft ook geen oplossing. Andere usb poorten (heb er 4) geeft de muis ook geen teken van leven.
Wat kan de oorzaak zijn?
Werk nu via het Touch pad. Deze is ook altijd actief geweest dat de extra muis was aangesloten.

Edit: Het rode lampje van de muis brand. Dus moet deze toch stroom krijgen

Pilote
30 November 2008, 11:12
Heb je al eens getest op een ander pc of ander laptop.

ghost
30 November 2008, 11:18
Bij mijn schoonvader zijn laptop , was de muis zeer traag ....
Ik ben toen naar configuratiescherm gegaan , en dan op muis geklikt en op tabblad hardware en toen de juiste aangeklikt , toepassen en ok.
Misschien kunt je dit ook eens nakijken.

Stuntman Phil
30 November 2008, 17:14
Heb "SOMS" hetzelfde probleem ... maar dan op XP :O!

Baloeke
30 November 2008, 21:40
Heb je al eens getest op een ander pc of ander laptop.
De muis werkt op een andere laptop.


Bij mijn schoonvader zijn laptop , was de muis zeer traag ....
Ik ben toen naar configuratiescherm gegaan , en dan op muis geklikt en op tabblad hardware en toen de juiste aangeklikt , toepassen en ok.
Misschien kunt je dit ook eens nakijken.
In dat tabblad staat er maar een muis vermeld, Synaptics Touchpad V6.3.
Als ik deze uitschakel heb ik geen muis meer via het touchpad. Nieuwe drivers zijn er niet te vinden.

Dopey
30 November 2008, 22:13
Als die muis op een andere pc het wel doet, zal de fout dus bij de usb liggen. Heb je al geprobeerd om te verwijderen in het apparaatbeheer, en dan rebooten, zodat hij de hardware als nieuw herkend, en gaat zoeken naar de nieuwe drivers van de usb?

Baloeke
30 November 2008, 22:36
Probeem is, dat ik de extra muis nergens terug vind. Ik weet nog wel dat er drivers voor deze muis destijds zijn drivers zijn geinstalleerd. Het is enkel het touchpad dat ik vind. Zal deze tip straks eens proberen, nadat ik het forum hier afsluit.

Baloeke
4 December 2008, 22:39
Heb nog eens geprobeerd met een andere muis. Deze blijft voorlopig werken. De tip dopey heb ik niet uitgetest. Wil daarom niet zeggen dat het een slechte tip is.
Deze gaat dus op slot. Moesten er nog problemen komen laat ik het wel weten.
Thx in ieder geval voor de tips.