Volledige versie bekijken : beginner



Red Wodka
1 December 2008, 23:20
ik ben nog niet zolang bezig met het maken van website
ik heb er hier eentje gemaakt voor een visclubje die we volgend jaar gaan beginnen. http://www.fishmatesforfun.be/defunvissers/
Ik had graag eens jullie mening gehad
Alle tips zijn ook nog welkom
Ik vind het persoonlijk al redelijk maar vind mijn kleuren niet zo ok
ben niet zo goed in combineren van kleuren dus wie nog sugesties of tips en zo heeft laat ze maar komen hoor
kan nog heel veel leren

compuchrisje
2 December 2008, 00:02
Ik ben ook nog een beginner, maar dan toch al wat in verder stadium. En een mens blijft zoeken he. Totnogtoe lijkt het mooi in mekaar te zitten, precieus werkje toch, alhoewel kenners er altijd wel iets fout in zullen zien.
Maar ik kan je wel helpen met je kleurenprobleem (http://wellstyled.com/tools/colorscheme2/index-en.html). Klik even op alle mogelijkheden om te zien wat er tevoorschijn komt. Daarna de nummers van de kleuren noteren. Succes verder, ook bij het vissen natuurlijk (y)

Jaaanskeh
2 December 2008, 02:48
Op zich ziet het er nog wel redelijk ok uit qua code, de kleurencombinatie vind ik ietsje minder maar dat is ook nog wat zoeken in het begin. Ik kon de slaap niet goed vatten en heb men eigen ideetje eens snel uitgewerkt, misschien haal je hier wel ideetjes uit ;)
Succes (je bent op de goede weg, ik hoop je hiermee een duwtje te geven) :)

http://img111.imageshack.us/img111/4803/funvisserslm1.jpg

Breskuz
2 December 2008, 19:09
ik vind geen foutjes ;)
goed zo
de kleuren vallen toch wel mee vind ik :)
maar mischien plast blauw beter met het onderwerp ....

Pjj
2 December 2008, 19:29
Best mooi. Wel is de lichtkrant bovenaan redelijk overbodig.
De opbouw - het technische aspect dus - zit wel redelijk goed. Een ul als menu, header-gebruik (h2, h3) en divs. Bij het reglement kan ipv de 1., 2., 3. een ol gebruikt worden, deze cijfers worden dan automatisch geplaatst.