Volledige versie bekijken : (Probleem) bij aanmelden



Bruno1212
2 December 2008, 19:28
Hallo,

Als ik mijn pc opstart (xp) krijg ik de volgende melding:

"Het systeem kan u niet aanmelden. Controleer of gebruikersnaam en het domein juist zijn en typ uw wachtwoord vervolgens opnieuw. Er wordt onderscheid gemaakt tussen hoofdletters en kleine letters."

Met op de achtergrond een kader waar ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord kan ingeven.

Als ik dan op "ok" klik bij het aanmeldingsbericht, dan kom ik op het gewone aanmeldscherm waar ik dan mijn naam kan aanklikken. En ik op mijn bureaublad terecht kom.

Aangezien ik de enige gebruiker ben van deze pc, mag de pc bij het opstarten onmiddelijk naar mijn bureaublad gaan. Vroeger was dit ook het geval. Ik weet niet wat er gebeurd is. Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Bruno

Dopey
2 December 2008, 19:42
Start->Configuratiescherm->Gebruikersaccounts->Manier waarop gebruikers aanmelden....dacht ik.:)

Bruno1212
2 December 2008, 22:27
Ik heb het geprobeerd, maar het probleem blijft. :damn:

compuchrisje
2 December 2008, 22:43
Probeer hetzelfde in veilige modus even om je vroegere instellingen terug te krijgen. Anders kan je ook systeemherstel toepassen naar een datum voordat dit probleem zich voordeed.

Bruno1212
4 December 2008, 21:56
Bedankt voor de hulp. Maar kan je mij vertellen hoe ik mijn instelligen in veilige modus kan terug zetten?
Met systeemherstel zal het nimeer lukken denken. Ik heb dit probleel al maanden. :)

Dopey
4 December 2008, 22:17
Hangt er mss van af. Tot hoever gaan je herstelpunten? Mss kan je dit ook nog eens proberen....Opstarten met de Windows cd, recoveryconsole opstarten, en typ dan het commando sfc /scannow. Meer uitleg over dit dos-commando vind je hier (http://www.computerhope.com/sfc.htm). :)