Volledige versie bekijken : iconen weg van bureaublad



Sofiekebieke
7 December 2008, 12:49
Help, hoe krijg ik icoontjes terug te zien op bureaublad?
Ik startte de computer op en weg waren ze.
XP pro

g_man
7 December 2008, 12:55
Het 'proces' explorer is daar de verantwoordelijke voor... probeer dit eens :

Druk ctrl-alt-del. Dan krijg je Windows XP taakbeheer. Klik op het tabje "Processen" en klik op het menu "Bestand" en kies "Nieuwe Taak (Uitvoeren ...)". Typ daar "explorer.exe" (zonder de aanhalingstekens) in en klik ok. :)

Als dat niet helpt zit je mss met een of ander 'beestje' en plaats je best een hijackThislogje in het gedeelte computerbeveiliging (http://www.minatica.be/forumdisplay.php?f=46) ;)

dannyma
7 December 2008, 14:13
klik rechts op leeg gedeelte van je bureaublad en ga naar beeld en vink aan bureaubladiconen weergeven .

theo2602
7 December 2008, 14:45
Ik lees dit per toeval en klik op bureaublad, maar de optie BEELD komt niet tevoorschijn. Wel pictogrammen schikken, eigenschappen, vernieuwen, nieuw en nview instellingen.

dannyma
7 December 2008, 14:47
Ik lees dit per toeval en klik op bureaublad, maar de optie BEELD komt niet tevoorschijn. Wel pictogrammen schikken, eigenschappen, vernieuwen, nieuw en nview instellingen. oops is voor vista maar zal bijna zelfde werking geven alleen andere benamingen voor xp ;). was vergeten dat ik met vista bezig was en niet met xp op het moment ;)sorry :shy:.

Dopey
7 December 2008, 16:33
dus:....klik rechts op je bureaublad, pictogrammen schikken, en daar staat ie bij :good: