Volledige versie bekijken : messengerprobleem(ke)



latenlachen
7 December 2008, 19:25
ellow tesamen,

we hebben hier laatst de pc moeten formateren en de dochter wou persee de messenger erophebben.Zodoende hebben we die messengerlive(of zoiets) geinstalleerd.
Het probleem is nu het volgende....telkens iemand de pc opstart gaat automatisch die messenger online waardoor er soms berichten verschijnen die voor men dochter bestemd zijn terwijl ze niet online is omdat er iemand anders aan de pc zit(als ge nu nog kunt volgen ben je al een straffe :shy:).
normaal gezien zie je rechts onderaan het messengericoontje staan...Dat is dus bij ons niet het geval...maar gaan we dan kijken bij taakbeheer...dan staat de exe wel bij de processen maar hij staat niet geactiveerd bij toepassingen.En nu voel je me al komen zeker he:wtf:...hoe kan ik dat nu maken dat die mesenger enkel online gaat wanneer mijn dochter da wil en niet elke keer die pc hier opgestart wordt.

mvg latenlachen

DimitriL
7 December 2008, 19:30
Ga naar Extra in u messenger live
Dan helemaal beneden staat er Opties (opdrukken dus)
Dan zie je 2des vanboven te beginnen Algemeen staan
Dan vink je dat gewoon weg bij: Windows Live Messenger Starten als ik me aanmeld bij windows

Als het dit is zal het wel weg zijn denk ik?

DimitriL
7 December 2008, 19:37
Laat me iets weten of het gelukt is.
Normaal als ik u probleem goed heb begrepen is dat de oplossing :)

Veel succes!

latenlachen
7 December 2008, 21:37
dat hadden we al nagekeken...was allemaal al uitgevinkt:damn:

mvg

DimitriL
7 December 2008, 21:59
dat hadden we al nagekeken...was allemaal al uitgevinkt:damn:

mvg


raar dan dat die toch nog opstart :s

compuchrisje
8 December 2008, 00:50
Ga naar het startmenu, Uitvoeren en tik daar: msconfig en klik op OK of enter.
Het hulpprogramma voor systeemconfiguratie opent zich, neem het tabblad Opstarten en zoek daar of de opdracht voor WLM aangevinkt staat. Indien ja, vinkje weghalen. Je zal het systeem moeten rebooten en krijgt bij het opstarten een verwittigingsscherm. Daar klik je gewoon op ja, dat komt niet meer terug.

Dopey
8 December 2008, 14:10
Als ik me niet vergis zet Messenger 2 entries in je opstart. De gewone en de background service...

latenlachen
8 December 2008, 19:04
Ga naar het startmenu, Uitvoeren en tik daar: msconfig en klik op OK of enter.
Het hulpprogramma voor systeemconfiguratie opent zich, neem het tabblad Opstarten en zoek daar of de opdracht voor WLM aangevinkt staat. Indien ja, vinkje weghalen. Je zal het systeem moeten rebooten en krijgt bij het opstarten een verwittigingsscherm. Daar klik je gewoon op ja, dat komt niet meer terug.

zo heb ik het gedaan en blijkbaar is het geluk..ik ga niet te snel roepen maar ik heb net de pc heropgestart en de messenger staat niet meer in taakbeheer

allen bedankt voor de hulp:good:

mvg