Volledige versie bekijken : Met een balletje spelen ...



Phil O'Sophe
10 December 2008, 19:35
Wil je al de kleuren van de regenboog zien ?

Speel dan volgend spelletje eens:

balletje-prikken (http://thedogpaddler.com/RandomUploads/Ball/ball.htm)

Succes allemaal !

Fakke_Berto
10 December 2008, 19:50
Een stressballetje, maar dan eentje om stress van te krijgen.

Phil O'Sophe
10 December 2008, 19:56
Een stressballetje, maar dan eentje om stress van te krijgen.

hihi !!! (sarcastisch hé !) :rolleyes:

compuchrisje
10 December 2008, 23:34
En toch krijg ik het veranderd van kleur :lol::evil:
Nu jullie weer

frozenmermaid
11 December 2008, 11:33
blauw, roze, lichtroze, groen, geel, paars, ander groen, nog ander groen, grijs (had er al grijze van gemaakt hihi) lichtblauw, fuschia, rood, nog ander blauw, bruin, ander rood, turquoise, oranje...
en we blijven nog ff bezig zeker?

DimitriL
11 December 2008, 13:13
Haha, komen veel te veel kleuren :p is om bezig te blijven en je hart gaat er echt wel sneller van kloppen als je er met bezig bent :)

Of dat is mss van den Snellen Eddy's Beat :p

Jule
11 December 2008, 23:02
En toch krijg ik het veranderd van kleur :lol::evil:
Nu jullie weer

blauw, roze, lichtroze, groen, geel, paars, ander groen, nog ander groen, grijs (had er al grijze van gemaakt hihi) lichtblauw, fuschia, rood, nog ander blauw, bruin, ander rood, turquoise, oranje...
en we blijven nog ff bezig zeker?Hoe komt het toch dat de vrouwen duidelijker en beter gedreven zijn in het spelen met de muis*? :devil: :evil: :D :p

*: Voor de hardhorige: het gaat wel degelijk over de computermuis? :shy: :oink: ;)

Obsessed
12 December 2008, 00:09
:scream: :crazy:
Ik wordt daar zot van :crazy:

2B's
12 December 2008, 00:31
Even vals spelen? Klik met je rechtermuisknop binnen het kader en het balletje blijft stilhangen. Dan kun je rustig met je cursor naar het balletje gaan en met je linker muisknop erop klikken... maar zelfs als ik het eerlijk speel heb ik in zo'n 15 kliks het balletje toch een 8 tal keer van kleur doen veranderen.

frozenmermaid
12 December 2008, 11:13
Hoe komt het toch dat de vrouwen duidelijker en beter gedreven zijn in het spelen met de muis*? :devil: :evil: :D :p

*: Voor de hardhorige: het gaat wel degelijk over de computermuis? :shy: :oink: ;)


ik heb geen muis, ik heb een tekenpen :D

ladybird
12 December 2008, 14:06
pffff shit, ik kan niet overweg met die bal en die muis:shy:

Sarana
12 December 2008, 16:44
Lijkt simpel tot je het probeert. Heb het enkele keren kunnen doen veranderen van kleur maar had er nadien wel genoeg van.:p
Leuk spelletje Phil O'Sophe.:good:
Goed om gecrashte zenuwen nog wat verder uit te rekken.:D

minQkel
12 December 2008, 19:50
Makkie tog? :p

Dopey
12 December 2008, 22:45
Gust......om krankjorum van te worden lol:lol::wall::lol:

Phil O'Sophe
12 December 2008, 23:27
Even vals spelen? Klik met je rechtermuisknop binnen het kader en het balletje blijft stilhangen. Dan kun je rustig met je cursor naar het balletje gaan en met je linker muisknop erop klikken... maar zelfs als ik het eerlijk speel heb ik in zo'n 15 kliks het balletje toch een 8 tal keer van kleur doen veranderen.

Klopt 2B's, maar op die manier verandert het niet van kleur !!! ;)

minQkel
13 December 2008, 01:53
Klopt 2B's, maar op die manier verandert het niet van kleur !!! ;)

Dubbelklik :)

ultddave
15 December 2008, 00:50
Of je kan ook met de cursor uit het veld bewegen aan de linker of rechterkant, dan blijft de bal ook hangen en kan je de muis naar de bal brengen buiten het veld :P

- dave -