Volledige versie bekijken : foutmelding draadloos internet



Keno
12 December 2008, 12:59
Hey

De laatste weken krijg ik een foutmelding nadat hij is overgeschakeld van lan naar draadloos. Ik heb die foutmelding eens opgezocht en je zou een update moeten doen van je drivers. ofwel doe ik iets verkeerd maar dat helpt niet, misschien dat jullie mij kunnen helpen?
De foutmelding is ZeroCfgSvc MFC application en heb een toshiba laptop.
Heb er ook een bijlage bijgestoken met de foutmelding

Alvast bedankt
Groetjes
Koen
file:///C:/DOCUME%7E1/Koen/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg

PeterN
12 December 2008, 14:10
Als ik wat zoek blijkt idd dat je alles wat wireless aangaat terug moet installeren.
Geef eens het juiste type van toshiba laptop dat je hebt. Dan kunnen we kijken als we geschikte drivers vinden.

Wat je ook al eens kan proberen is gewoon in configuratiescherm/systeem/hardware, daar waar uw lijstje van alle hardware komt, uw draadloosnetwerk hardware te verwijderen. Onder netwerk staat daar uw wifi kaartje, selecteer het en druk 'delete'. De pc gaat bij een opstart terug de kaart herkennen en 'dezelfde' drivers installeren. Stel je draadloosnetwerk terug in en doe een rescan. Mss dat er ergens een foutje is geslopen en met een herinstallatie van 'dezelfde' drivers het probleem is opgelost.

Succes ;)

Elboulle
12 December 2008, 14:11
De ZeroConfigurationService is een tool dat standaard in je os zit. Dit dient om (per default) je draadloze connecties te detecteren en in te stellen. (waw, je connectie te geven). Wat je al eens kan doen is bij microsoft zoeken naar updates, drivers, etc voor de zero tool op je pc. Het kan zijn dat ie outdated is. Wat je ook kan proberen, en dat heb ik gedaan, is de install cd-rom van mijn draadloze router gebruikt. En die service geinstalleerd. (Een D-link 855). Werkt perfect.

Laat maar eens weten of het gelukt is, of je er iets mee vooruit bent!!

Keno
12 December 2008, 22:08
Hey

Bedankt om te reageren. Ik heb een PSA50E van het merk satellite maar het werkt terug dus hartelijk bedankt. Ik heb eerste gedaan de wirelesskaart verwijderd met een update en nu heb ik terug draadloos internet.
Wel 1 klein aanpassing moet ik doen namelijk ik heb een peer to peer verbinding bij da symbool met 2 computers maar bij het symbool van configfree sta de netwerknaam.
Kan je nog zeggen waar ik da moet veranderen want in de profiel sta het denk ik goe?


Bedankt
Groetjes
Koen