Volledige versie bekijken : mogelijk?



Timon22
12 December 2008, 16:37
hoi

ik heb een image van een spel op de pc. nu heb je van dat spel nog vele dingen dat je kan bij afhalen zoals facepacks, logo's en al die dingen.
ik zou nu graag weten of ik een nieuwe image kan maken van die image + die bijkomende dingen??

mvg
timon

Dexter
12 December 2008, 19:42
Volgens mij (ik ken er eerlijk gezegd heel weinig van) is het best om de image uit te pakken, alles erbij te zetten en dan met MagicIso terug een image te maken (desnoods door eerst alles als image te branden of dvd met nero ofzo en dan via MagicIso een image te maken voor op de pc. :) (zoals hier (http://www.magiciso.com/FAQ/FAQ0007.htm)))


Adri :)

Timon22
19 December 2008, 21:12
het probleem is dat je facepacks enal in documentenmap moet plaatsen en niet in de map waar football manager is geïnstalleerd.
dus als ik een nieuwe image wil maken moet ik de installatie map en de documentenmap in 1 image steken?

g_man
20 December 2008, 14:57
Dat is bij de meeste games zo... saves ed. worden ook op de c:\... geplaatst.
Ik vraag me eigenlijk af wat de bedoeling is.
Je moet je game toch installeren, als je die facepacks in een aparte RAR steekt, kan je ze toch ook direct opnieuw uitpakken in die map (documenten).
Dus ik zou het doen zoals @dr zei...

Timon22
20 December 2008, 15:04
ik zal wel later zien dan hoe ik het zal doen. ik zal dan wel hulp vragen als het echt dringend is.

Timon22
30 December 2008, 14:22
hoi

ik zou die iso willen uitpakken en op mijn harde schijf zetten. en dan zou ik mijn facepacks erbij willen krijgen.
en met welk programma moet ik mijn iso uitpakken?

Dopey
2 January 2009, 16:41
Magic iso is zo'n progje waar je dat mee kan doen.:good: