Volledige versie bekijken : Windows vista taakbalk verwijderen..?



Deadangel
13 December 2008, 20:39
Is dit mogelijk ?
Dat ik onderaan helemaal geen taakbalk meer heb ?
( ik heb namelijk een OS X doc geinstalleerd, en nu zou 'k mijn gewone taakbalk weg willen.. )

slicky
14 December 2008, 12:33
in xp kun je die automatisch verbergen,misschien dat het ook lukt in vista
klik rechts op uw taakbalk en kies eigenschappen
daar kun je dan misschien een vinkje plaatsen voor "taakbalk automatisch verbergen";)

suc6:good:

Sinkfun
14 December 2008, 12:42
in xp kun je die automatisch verbergen,misschien dat het ook lukt in vista
klik rechts op uw taakbalk en kies eigenschappen
daar kun je dan misschien een vinkje plaatsen voor "taakbalk automatisch verbergen";)

suc6:good:

In vista werkt het ook op deze manier ^^

Maar, echt "WEG" is deze niet, als je met je muis in de buurt komt, dan verschijnt deze taakbalk gewoon weer. Ik denk dat deadangel eerder een permanente oplossing zoekt. Jammergenoeg kan ik daarbij niet helpen.

Grtz. Dark

g_man
14 December 2008, 15:17
'Taakbalk altijd op voorgrond weergeven'... als je dit uitvinkt, zal in alle venster de taakbalk verdwijnen, behalve op je bureaublad. :) ;)

Deadangel
14 December 2008, 20:17
Ja, maar dan komt die zo naar bovengefloept als mijnn muis erover gaat, ik zoek inderdaad 'n permanente verwijder manier :)

ghost
14 December 2008, 20:38
Ben niet zeker zo misschien http://www.vistax64.com/tutorials/158622-taskbar-start-menu-properties-enable-disable.html

g_man
14 December 2008, 21:39
'Taakbalk altijd op voorgrond weergeven'... als je dit uitvinkt, zal in alle venster de taakbalk verdwijnen, behalve op je bureaublad. :) ;)


Ja, maar dan komt die zo naar bovengefloept als mijnn muis erover gaat, ik zoek inderdaad 'n permanente verwijder manier :)Toch niet als je het op mijn manier doet... ik zie géén taakbalk zolang ik niet op mijn bureablad zit.