Volledige versie bekijken : powerpoint muziek wil niet afspelen



erde
14 December 2008, 17:18
Als ik powerpoint maak en muziek invoeg bij de eerste foto gaat dit vlot, Als ik de powerpoint afsluit en opnieuw opstart start de muziek niet meer op.
Andere muziek halverwege de powerpoint is geen probleem, deze blijft opgeslagen.
Wat moet ik doen om toch de muziek blijvend in te voegen bij de start van de powerpoint?
Dank voor de hulp.

woepi
14 December 2008, 17:24
Hoe kun je in dit lesje terug vinden.;)
http://www.minatica.be/showthread.php?t=43918

Wouter
15 December 2008, 22:46
daarmee is het probleem nog niet opgelost.
Het invoegen van het muziekbestand en opslaan is geen probleem. Dit lukt.
Maar bij de eerste maal de presentatie opstarten speelt de wav. Als je de presentatie stopt en weer opnieuw opstart, dan speelt de wav niet meer.

In naam van erde. Op mijn aanraden heeft hij de vraag hier op het forum gesteld.

Jule
16 December 2008, 01:08
Met welke office wordt er gewerkt? Eens u de muziek stopzet en gewoon doorgaat met de presentatie is het vrij normaal dat de muziek niet meer speelt? U dient dan de presentatie af te sluiten en volledig opnieuw op te starten?

compuchrisje
16 December 2008, 02:19
Jule heeft gelijk hoor, het programma moet eerst afgesloten worden om opnieuw te laden. Ik begrijp dat hier twee stukken geluid zijn ingevoegd; staat de eerste ingesteld op afspelen tot volgend geluid? Als beide geluidsfragmenten van respectabele grootte zijn is het best dat je ze insluit bij de presentatie. Zie ook de lesjes.

Wouter
16 December 2008, 21:50
is ondertussen in orde.
mag slotje op