Volledige versie bekijken : internetadres



sissiebabie
29 December 2008, 00:38
ik weet niet of ik hier goed zit, anders moet het maar verplaatst worden.
ik zou graag een vraag.
ik heb bij een ander forum een probleem. als daar een melding van komt dat er een reactie is, dan moet ik telkens het bericht openen, dan zie ik het bericht, dan klik ik op de link, en dan moet ik weer 'toestemming' geven om het bericht te openen. als ik dan weer op die link klik dan ben ik in het betreffende forum. wel lastig. dus had ik daar de vraag gesteld, en kreeg ik onderstaand antwoord.

ik heb het zelfde hoor....dat is als je bij hotmail of live of msn een account hebt...
als je het via gewone mail doet zoals outlook express heb je er geen last van.

Maar ik kan het niet veranderen sorry.....ik ben er aan gewend ondertussen...
ligt aan de mail provider om het zo maar te zeggen...

zo, nu was mijn vraag, hoe kan ik een email adres bij telenet.be bijmaken? want ik weet het niet. misschien dat iemand het hier wel weet.
bedankt op voorhand.

Nostradamus
29 December 2008, 02:01
Kijk hier (http://onlinesupport.telenet.be/eCustomer/iq/telenet/request.do?create=kb:TelenetKB_Master_CR&view(9ea0)=p%7b03869ea0-0b68-11db-f7d8-000000000000%7d&forward=problem2) eens even bij sissiebabie ;)

J.W.
29 December 2008, 02:25
Toen u Telenet als provider genomen hebt, hebt u toch van Telenet een email adres gekregen.
Kijk eens tussen uw papieren, het zal er wel ergens instaan.

Dopey
2 January 2009, 17:06
Gebruik je Vista? Probeer dan eens UAC uit te schakelen in de gebruikersaccounts.

Fakke_Berto
2 January 2009, 20:42
Gebruik je Vista? Probeer dan eens UAC uit te schakelen in de gebruikersaccounts.
Die zal het wel zijn.

J.W.
2 January 2009, 20:57
Gebruik je Vista? Probeer dan eens UAC uit te schakelen in de gebruikersaccounts.

Waarom moet men in Vista het UAC uitschakelen om een nieuw email-adres aan te maken bij Telenet????????????

Dopey
4 January 2009, 16:01
als daar een melding van komt dat er een reactie is, dan moet ik telkens het bericht openen, dan zie ik het bericht, dan klik ik op de link, en dan moet ik weer 'toestemming' geven om het bericht te openen.

Daarom?