Volledige versie bekijken : Cd-rw



alfons
29 December 2008, 15:51
Heb één cd-rw,één cd-rw+dvd rw ingebouwd en idem maar dan een externe geen van allen is niet meer te zein en te gebruiken wat kan ik doen,heb al herstel gedaan.

alfons
30 December 2008, 15:44
Heb één cd-rw,één cd-rw+dvd rw ingebouwd en idem maar dan een externe geen van allen is niet meer te zein en te gebruiken wat kan ik doen,heb al herstel gedaan.Iemand die een oplosing weet,het zijn toch maar plug en play apparten

sykke
30 December 2008, 16:13
kijk eens in apparaatbeheer of er gele vraag-uitroeptekens staan,zoja dubbelklik en laat de wizard zijn werk doen (updaten)

alfons
30 December 2008, 16:21
kijk eens in apparaatbeheer of er gele vraag-uitroeptekens staan,zoja dubbelklik en laat de wizard zijn werk doen (updaten)Ja er staan vraag tekens maar nu ?

sykke
30 December 2008, 16:29
dubbelkilikken-->stuurprogramma-->stuurprogramma bijwerken de wizard zal de verdere stappen doen

alfons
30 December 2008, 16:52
dubbelkilikken-->stuurprogramma-->stuurprogramma bijwerken de wizard zal de verdere stappen doenWaar vind ik "stuur programma"

sykke
30 December 2008, 17:45
deze computer->eigenschappen-->hardware-->apparaatbeheer

Dopey
30 December 2008, 19:51
Wat Sykke bedoelt is dat je rechts moet klikken op de apparaten waar een vraagteken bij staat. In het contextmenu kan je nu kiezen voor stuurprogramma bijwerken. Je kan ook naar de site van de fabrikant surfen en daar de laatste nieuwe drivers afhalen en manueel installeren.