Volledige versie bekijken : samsung T220 of T220HD of 2253 BW?



noenkelMi
30 December 2008, 01:01
hallo iedereen,

ben van plan (deze of volgende week) een nieuwe monitor te kopen (heb nu iets eenvoudigs 17 inch; kan het van hieruit niet zien, want ik zit in Nederland - met zo'n kl%8te :damn: QWERTY toetsenbord)
Normaal gezien zou ik voor een Samsung T220 gaan (hier aangeraden) maar mijn vrouw ziet het model niet zo graag, ze zag liever het model ernaast :rolleyes:, dus die 2253BW. De reviews die ik daarover las waren ook niet slecht.
Ander struikelblok(je): er zitten geen speakers op, dus moeten er nog eens bij op mijn buro :rolleyes:, voor mij geen probleem, maarre :shy:
Nu dacht ik eventueel om de T220HD te nemen, maar nu vraag ik mij af (da dus mijn eigenlijke vraag) is die 60 euro verschil voor die speakers de moeite waard? \want ik ben toch niet van plan die als TV te gebruiken

Ollandse groeten

Michel

carl
30 December 2008, 12:19
Voor 60 euro heb je al een mooi setje speakers. De logitech Z4 als je er 20 eur bovenop legt, en dat zijn mooie slanke speakers met een kwaliteit waarvan die integrated speakertjes alleen maar kunnen dromen. Bedenk eveneens dat aan zo een scherm met TV monitor ook nog een hoop aansluitingen zitten als scart, component, en misschien zelfs al HDMI. Als je ooit is een console of dvd speler etc. wil aansluiten kan je dat perfect. Maar die keuze moet jij nu maken. Als je zeker bent dat die 60 eur enkel voor de speakers is dan ben je beter af met een apart speakersetje voor die prijs.

noenkelMi
31 December 2008, 01:08
bedankt, ik zag ook al een beetje de onzin in om de HD uitvoering te kopen, om voor iets bij te betalen dat ik toch nooit zal gebruiken (mijn plasma en home cinema staan tegen de andere muur van de living, dus hoef ik me maar te draaien)
nu twijfel ik nog tussen de t220 en de t240
Michel

namaste
31 December 2008, 02:09
Ik zou gaan voor de t240, als ik zo kan zien is dit de 24 inch versie en de andere dan 22 inch natuurlijk?

Ik heb zelf een 22 inch breedbeeld (de 2232bw) en toen ik deze juist had vond ik deze tegenover die van andere mensen in mijn omgeving en mijn 17 inch scherm toen een groot scherm. Maar nu wil ik toch nog een modelletje of 2 groter eigenlijk.

Dus als het er af kan, zou ik de 24 inch uitvoering nemen, mits je grafische kaart die resolutie tegoei kan ondersteunen :)

Peter.B
31 December 2008, 09:22
als het voor gewoon gebruik is,is 22inch groot genoeg.
wil je bvb met 2 tabbladen naast elkaar werken of met grafische programma's,zou 'k de 24 inch nemen.
bij tones is het een prijsverschil van 100€,daar kan je de speakers mee kopen ;)

bekijk dit eens:http://www.forcom.be/?product=303839
en ook eens op specificaties klikken.

noenkelMi
31 December 2008, 18:05
bedankt dipsy,
't ziet er een heel interessante uit. Ik hoop dat de decemberfolder nog telt, want ik kijk nu als de winkel al gesloten is. Vrijdag probeer ik nog eens.
goe feesten aan iedereen!

Michel

Peter.B
31 December 2008, 18:36
ggd ;)
laat misschien eens weten wat je gekocht hebt :)

noenkelMi
1 January 2009, 12:56
goeie morgen en beste wensen
Heb zo-even de T220HD op Forcom besteld, die staat daar aan 249 euro, hetgeen de normale prijs is elders voor de T220
de klankkwaliteit is wel minder dan met aparte speakers, maar ik speel toch niet veel muziek af met mijn pc, zoals ik al zei staat mijn home cinema in dezelfde kamer.
nogmaals bedankt!
Michel