Volledige versie bekijken : geluid



zani
14 January 2009, 18:51
Hallo iedereen,

Als ik op mijn pc bezig ben, dan zet ik altijd de muziek op. Maar van de ene dag op de andere is het volume gehalveerd, zelfs als ik alles op het hoogste volume zet dan verandert er niets, kan iemand mij zeggen waar het ergens fout loopt ?

Groetjes...Zani:damn:

Peter.B
14 January 2009, 19:06
werk je met windows xp of vista?
bij xp zie je rechtsonder in de taakbalk een speaker.daar kan je zowel dubbel links op klikken als enkel rechts,staat als daar normaal?

Fck_
14 January 2009, 19:16
Kan ook liggen aan het programma dat je gebruikt om je muziek af te spelen?

Bij sommige progjes heb je van die dingen die je geluid limiteren voor je gehoor enzo.. waardoor het dus stiller gaat.

zani
14 January 2009, 21:08
ik werk met windows xp , kan het probleem iets te maken hebben met de geluidskaart ? of zou het geluid dan helemaal weg zijn.

Dopey
14 January 2009, 21:52
Dan hoor je niks meer dacht ik

Baloeke
15 January 2009, 00:48
Welk programma gebruik je om muziek af te spelen? Mediaplayer, Itunes, ....
Misschien eens gaan zoeken in die instellingen van het programma dat je gebruikt

zani
15 January 2009, 18:46
Ik wil iedereen bedanken die op mijn vraag gereageerd heeft, deze avond komt er iemand om het probleem te bekijken en mss op te lossen.

Groetjes...Zani

Baloeke
16 January 2009, 00:50
Laat ons wel weten wat de oplossing is, als je het hulp kan vinden natuurlijk

zani
16 January 2009, 14:43
Het probleem is opgelost, het lag aan de instellingen in het geluidseffectbeheer, daar was het een en ander gewijzigd, alles is terug op zijn plaats gezet en het was ok.
Maar hoe het kan dat daar iets was verandert daar heb ik geen antwoord op gekregen, ik heb zeker niets verandert want ik zou niet weten hoe ik het moet doen (nu weet ik het uiteraard wel, omdat ik het gister heb zien doen).

Ik wil nogmaals iedereen bedanken die gereageerd heeft op mijn vraag, ik vind dat heel tof van julie.

Groetjes...Zani:good:

Peter.B
16 January 2009, 19:41
en tof van u om te laten weten wat het probleem was :good::good::good:
zo hebben we ook weer wat bijgeleerd ;)