Volledige versie bekijken : Laptops



Pacha44
14 January 2009, 12:39
Bedankt zeer goede uitleg,ik overweeg een laptop aan te schaffen.
En toch, wat heb je juist nodig, mijn doelstelling is vooral een scherm van 17" of 19", dit omdat ik vrij veel met een videopragramma "Magix video deluxe" bezig ben.
Dit is vooral, foto en videobeelden samen zetten, met gepaste muziek en teksten en uiteindelijk op dvd branden.
Er is veel werk aan door knippen en plakken van beelden van zowel opgenomen beelden als foto's, de nodig overgangen met speciale effecten in verwerken, foto's bijwerken en verbeteren, dit tot één geheel verwerken en branden.
Indien mogelijk wil deze samenstelling naar tv kunnen doorsturen en afspelen.
Ik dacht aan het merk HP voor mijn aanschaf, maar welk toestel voldoet aan mijn wensen, wie kan me raad geven.
bedankt voor elke reactie
Pacha44

fastmario
14 January 2009, 19:54
Bedankt zeer goede uitleg,ik overweeg een laptop aan te schaffen.
En toch, wat heb je juist nodig, mijn doelstelling is vooral een scherm van 17" of 19", dit omdat ik vrij veel met een videopragramma "Magix video deluxe" bezig ben.
Dit is vooral, foto en videobeelden samen zetten, met gepaste muziek en teksten en uiteindelijk op dvd branden.
Er is veel werk aan door knippen en plakken van beelden van zowel opgenomen beelden als foto's, de nodig overgangen met speciale effecten in verwerken, foto's bijwerken en verbeteren, dit tot één geheel verwerken en branden.
Indien mogelijk wil deze samenstelling naar tv kunnen doorsturen en afspelen.
Ik dacht aan het merk HP voor mijn aanschaf, maar welk toestel voldoet aan mijn wensen, wie kan me raad geven.
bedankt voor elke reactie
Pacha44
hallo
ik heb dit jaar mijn desktop vervangen door een laptop
en ben er zeer blij mee
de hp pavilion hdx
met 20 inch scherm daar het om de eerste zerie ging was het ook met
de beste configuratie
nu heb je er al verschillende modellen in
mischien iets voor u