Volledige versie bekijken : Taakbeheer



osa
17 January 2009, 23:39
Ik zat eens te prullen aan mijn pc en nu kan ik niet meer op taakbeheer. Als ik Ctrl-Alt-Del doe krijg ik dat taakbeheer is uitgeschakeld door systeembeheerder :wtf:.

Kan iem me plzz helpen, want ik wordt er echt :wall: van...

ghost
18 January 2009, 00:02
http://pcmagazine.zdnet.be/help.cfm?id=54833

J.W.
18 January 2009, 00:06
Probeer dit eens (maak wel eerst een backup van uw register):

Ga naar Start--->Uitvoeren--->en typ: regedit en zoek HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Windows/
CurrentVersion/Policies/System, vervolgens zoek je de sleutel DisableTaskMgr en zet deze op 1 nu is de Taakbeheer uitgeschakeld. Om de Taakbeheer weer in te schakelen zet je de waarde gewoon op 0.

zakaria
21 February 2009, 00:10
Ik zat eens te prullen aan mijn pc en nu kan ik niet meer op taakbeheer. Als ik Ctrl-Alt-Del doe krijg ik dat taakbeheer is uitgeschakeld door systeembeheerder :wtf:.

Kan iem me plzz helpen, want ik wordt er echt :wall: van...
is het al opgelost???

Baloeke
21 February 2009, 11:45
is het al opgelost???
Wij zijn benieuwd hoe je dat hebt opgelost.

compuchrisje
21 February 2009, 21:34
Ik vrees dat hij nog zit te prullen, de vraag is al ruim een maand terug gesteld :)

zakaria
28 February 2009, 16:06
1ste methode
Naar uitvoeren gaan daar gpedit.msc intikken
op OK drukken
Er opent een nieuw venster
naar Gebruikersconfiguratie->Beheersjablonen->Systeem->Opties voor Ctrl+Alt+Del. gaan
Dubbelklik op Taakbeheer verwijderen.
In het dialoogvenster dat opengaat, kies je voor Uitgeschakeld of Niet geconfigureerd.
Sluit nu gewoon alle vensters terug en het probleem zou opgelost moeten zijn

2de methode

Kies Start >> Uitvoeren.
Typ in het dialoogvenster Uitvoeren de opdracht regedit en klik op OK.
Kies in de Register-editor HKEY_CURRENT_USER >> Software >> Microsoft >> Windows >> CurrentVersion >> Policies >> System.
Kies Bewerken >> Nieuw >> Sleutel, geef deze de naam System en selecteer deze sleutel. Is de sleutel System al aanwezig, dan kunt u deze stap overslaan.
Rechtsklik in een leeg deel van de rechter schermhelft en kies Nieuw >> DWORD-waarde.
Geef de nieuwe DWORD-waarde de naam DisableTaskMgr en open deze door erop te dubbelklikken.
Vul als waarde het getal 00000000 in om Taakbeheer in te schakelen. Sluit de Register-editor.