Volledige versie bekijken : opstart traag afsluiten met multiple foutmeldingen



daywalker_be
18 January 2009, 11:56
Hallo,

Gisteren zijn ze mijn sata dvd rom driver en writer komen installeren en alles werkte toen nog goed denk ik.
Ik sloot gisteren mijn pc aan op de tv via s-video pc naar scart van tv.
Na heel wat zoeken en wijzigingen, lukte het me uiteindelijk dan toch om foto's en dergelijke af te spelen op tv, maar ik denk dat ik in al mijn gerotzooi, waarschijnlijk instellingen heb gewijzigd die niet moesten worden gewijzgd. de kabel naar tv is nu niet meer aangesloten maar ik zit nu met problemen

a) het duurt nu veel langer tegen dat de computer terug is opgestart

Wanneer ik de computer afsluit krijg ik een hele resem foutmeldingen.

- dwwin.exe initialisatie dll bestand is mislukt
- logitech get message hook: em_exec.exe
- explorer.exe 0x10078a20 op 0x10078a20 written is mislukt
- 0x10078f30
- 0x10078060
0x10078a20
enz enz enz

Ik heb er al aan gedacht om mijn windows gewoon opnieuw te installeren omdat er waarschijnlijk nog oude drivers in mijn windows zitten van mijn vorige moederbord en dergelijke ook,
Maar ben bang dat mijn officiele windows met regikey, misschien niet meer zou aanvaard worden. Is dit mogelijk of niet. Ik heb hem reeds geactiveerd en geregistreerd op deze computer en zou eigenlijk niet weten of ik bij een herinstallatie, nog legaal zou kunnen herinstalleren met de cd waarmee ik deze oorspronkelijk op deze computer heb geinstalleerd.
Of maakt dat niet uit, zolang het maar dezelfde computer blijft.?

daarnaast gaan alle venstertjes extreem klein open en moet ik telkens alles terug vergroten om te zien wat er in staat

Juisterr
20 January 2009, 12:37
Klik met de rechtermuis op het programma Hijackthis en Kies voor
'Do a system scan only'
Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {6DC2D282-D414-435E-8A26-FF3C23AC36EF} - C:\WINDOWS\system32\iifghife.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {C49FE04E-197D-4C61-9B33-32FA9E6A4C62} - C:\WINDOWS\system32\opnnlifg.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: iifghife - iifghife.dll (file missing)





Sluit alle vensters behalve Hijackthis
Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.



Download MalwareBytes' Anti-Malware (http://www.besttechie.net/mbam/mbam-setup.exe) en sla het op je bureaublad op.
Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg dat er na de installatie een vinkje is geplaatst bij:


Update MalwareBytes' Anti-Malware

Start MalwareBytes' Anti-Malware

Klik daarna op "Voltooien".
Indien een update gevonden wordt, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.


Zodra het programma gestart is, ga dan naar het tabblad "Instellingen".

Vink hier aan: "Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware".

Ga daarna naar het tabblad "Scanner", kies hier voor "Snelle Scan".

Druk vervolgens op "Scannen" om de scan te starten.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.


Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: "Verwijder geselecteerde".

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.

Het log wordt automatisch bewaard door MalwareBytes' Anti-Malware en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.

Plaats dit logje samen met een nieuw logje van HijackThis.